1398-10-01 12:52
1237
0
66718

کتاب شعر و رنگ آمیزی "بانوی با صداقت" بزودی منتشر می شود

کتاب شعر و رنگ آمیزی "بانوی با صداقت" اثر سیدعلی کریمیان نویسنده و شاعر گنبدی بزودی منتشر می شود.

به گزارش گلستان ما، سید علی کریمیان طی گفتگویی با خبرنگار گلستان ما در این خصوص گفت: این کتاب برای کودکان گروه سنی ب سروده شده است که در این سروده کودکان و نوجوانان ما با یکی از حماسه سازان 20 بهمن 57 شهرستان گنبد کاووس آشنا می شوند.

کریمیان افزود: فیپا و شابک و مجوز نهایی این کتاب توسط انتشارات امرتات گنبد کاووس اخذ گردید و برای چاپ به تهران ارسال شده و امیدوارم تا پایان دیماه به دستمان برسد.

وی افزود: انشاء الله بعد از رسیدن کتاب در 20 بهمن 98 سالروز شهادت این بانوی فداکار جشن امضا و رو نمایی آن با حضور فرزندان شهیده و مسئولین برگزار خواهد شد.

این فعال فرهنگی در پایان افزود : چندین شماره دیگر از مجموعه کتاب های محلمون بهاره شهیداش افتخاره به یاد سردار شهید صمد اسودی،بسیجی مدافع حرم شهید کربلایی مهدی شکوری ،طلبه شهید مهدی رضا شاطری، معلم و امدادگر شهید محمد شادکام کار نهایی و اخذ مجوز انتشار آنان رو به پایان است که برای انتشار نیاز به حمایت ارگان ها و نهاد ها و خیرین محترم دارد.

 گفتنی است؛ کتاب بانوی با صداقت با حمایت و همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی استان گلستان، کانون جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان وکانون جامعه پزشکی بیمارستان شهید مطهری شهرستان گنبد کاووس بزودی منتشر خواهد شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.