1398-07-29 15:48
3528
1
65995
یادداشت؛

داد زدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟!

شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با حضور معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل استان، در حالی برگزار شد که آقای نماینده با فریادهای 6 ماه پایانی خدمت 4 ساله خود، جلسه را با صحن مجلس اشتباه گرفته بود.

به گزارش گلستان ما، به نظر می رسد نماینده گنبدکاووس تمام فریادهایی که باید طی این چند سال زده می شد را برای چند صباح آخر ماموریت خود گذاشته است، البته ناگفته نماند که این فریادها بویی از توسعه متوازن نداشت!

"حق مردم " واژه اثرگذاری است که متاسفانه قرجه طیار نیز همچون خیلی از کسانی که در دوران ماموریت خود به دنبال غیرضرورها هستند دیر به آن رسیده است و قطعا فریاد زدن در شورای اداری حتی اگر پژواک آن در کل شهر و استان هم بپیچد ،آن هم به صورت شفاهی و بعد از گذشت مدتی از تصویب بودجه های شهرستان، فایده ای برای این مردم نخواهد داشت.

در این جلسه نماینده گنبدکاووس از برخی مطالبات در بخش های شمال و غرب گنبدکاووس به میان آورد و مطالبات خود را در زمانی که به وی اختصاص داده شده بود عنوان کرد اما ماجرا به همینجا ختم نشد و آقای نماینده در میان سخنان دیگر مهمانان جلسه وارد می شد و به هم زدن نظم جلسه را با روحیه مطالبه گری اشتباه گرفته بود!

در این جلسه معاون عمرانی استاندار گلستان که در بخشی از سخنانش نبود بودجه و تخصیص کمتر از 50 درصدی برخی از بودجه ها را دلیل توقف و عدم انجام برخی مطالبات شهرستان عنوان کرد به دلیل تکرار ورود قرجه طیار در میان سخنان سایر افراد حاضر در جلسه که با لحنی تند همراه بود بار دیگر تریبون را در دست گرفت و به مواردی اشاره کرد.

 

 
غراوی یکی از دلایل عدم بهره مندی گنبد از اعتبارات ملی را جمعیت زیر 200 هزار نفری آن عنوان کرد و در ادامه به الحاق روستای تقی آباد و پیرحاجی اشاره و گفت: متاسفانه حساسیت های قومیتی برخی در شهرستان مانع تحقق این امر شده است و نگران بر هم خوردن ترکیب قومیتی شورا و غیره هستند!

پس از اینکه توضیحات غراوی در مورد عدم تخصیص بودجه هم فریاد های نماینده را کم نکرد غراوی با اشاره به تصویب  اعتبار10 میلیارد تومانی که باید در اختیار نمایندگان قرار می گرفت گفت: این تصویب خود نمایندگان بود، که ریالی از این مبلغ برای گنبد و استان محقق نشد!

اینکه دولت در گنبدکاووس بر وظایف خود عمل کرده است یا خیر بحثی جامع تر را می طلبد اما آنچه که کاملا مشهود است عملکرد نماینده است که در طول سه سال و نیم از خدمت خود به جای پرداختن به مسائل مهم ملی و تصمیمات در راستای منافع شهرستان و موکلان خود، در تمام امور جابجایی های مدیران و حتی برخی کارمندان ادارات شهرستان دخیل بوده است و زمان زیادی را صرف نشاندن گزینه های مد نظر خود در مناصب کرده است.

حال آقای نماینده باید بداند فریادهای6 ماه پایانی؛ سناریوی تکراری بازی های انتخاباتی است که ره به جایی نخواهد برد و نماینده ای که حتی موکلان خود را مستحق شفافیت آراء خود نمی داند نمی تواند مطالبه درست و منتج به نتیجه ای برای آنها داشته باشد!از قدیم گفته اند "رطب خورده منع رطب نتوان کرد" 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : قابوس نامه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.