1398-02-15 16:03
1046
0
63036
​به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

۴۱۰۰ سبد غذایی خیر گنبدی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد

خیر نیکوکار گنبدی در آستانه ماه مبارک رمضان، ۴۱۰۰ سبد غذایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گنبد اهدا کرد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه، رمضان ماه کمک به نیازمندان است گفت: ۴۱۰۰ سبد غذایی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیر و مودی زکات گنبدی برای ایام ماه پربرکت رمضان تهیه و بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.
اسکندری بیان کرد: کمیته امداد استان گلستان همه‌ساله در آستانه ماه ضیافت الهی با مشارکت خیران و مردم نیکوکار، اقدامات خیرخواهانه و ارزشمندی برای خدمت به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد و دستگیری از نیازمندان گلستانی انجام می‌دهد.

وی با قدردانی از مشارکت افراد خیر و نیکوکار گلستانی یادآور شد: این نهاد با توجه به فرصت و فضای معنوی ماه پربرکت رمضان همچون سنوات گذشته با برگزاری جشن رمضان گام‌های مؤثری در جذب کمک‌های مردم مومن و روزه‌دار برای کمک و اطعام مددجویان بی‌بضاعت و نیازمند می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: هم استانی‌های نوع‌دوست می‌توانند با تاسی به سیره‌ی زندگی مولای متقیان حضرت علی (ع) با استفاده از روش‌های نوین و شماره‌گیری کد #۰۱۷*۸۸۷۷*، نرم‌افزار سنا و شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی در ماه رمضان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.