1398-10-24 11:30
1370
0
67110
رئیس شورای اسلامی شهر مینودشت خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی پارک بوستان و پل خاکی شهر مینودشت در دهه فجر

رئیس شورای اسلامی مینودشت از افتتاح پارک بوستان خانواده و آغاز به کار اجرایی پل خاکی در دهه فجر در این شهر خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مصطفی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بنده از زمان انتخابات شوراها وقتی وارد عرصه فعالیت شدم تمام تلاشم این بود که بیشتر درزمینهٔ گسترش مناطق رفاهی برای همشهریان فعالیت کنم در شعارهای انتخاباتی هم تأکید داشتم تا فضای تفریحی را گسترش دهم.

رئیس شورای اسلامی مینودشت افزود: اعضای شورا تصمیم گرفتند که در این مدت 4 سال همت کنند تا خروجی آن برنامه‌هایی مفید و پرفایده در جهت رفاه حال شهروندان صورت گرفته باشد و ما سربلند باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: از پروژه‌های در دست اجرای ما در شهرداری و شورا پارک انقلاب بود که بااعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد ریال با تلاش همکاران به بهره‌برداری رسید همچنین نصب چراغ‌های بلوار امام رضا از دیگر کاره‌ای بود که بااعتباری بالغ‌بر 10میلیارد و 500 میلیون ریال توسط شورا انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ما از اقدامات زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در مدت این 2 سال غافل نشده‌ایم گفت: در بازسازی و ساخت جداول و کف‌پوش پیاده‌روها هم مبلغ 8 میلیارد ریال اعتبار صرف شد همچنین 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هم برای نماکاری و داخلی ساختمان شهرداری هزینه صرف شده است.

وی ساخت پارک بوستان خانواده هم اشاره داشت و در این زمینه خاطرنشان کرد: پروژه پارک بوستان خانواده که در منطقه کشتارگاه تقریباً آماده افتتاح است اعتبار تخصیص داده به این پارک مبلغی بالغ‌بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال پیش‌بینی شد که با تورم ایجادشده مبلغ بالغ‌بر 10 میلیارد هزینه برداشت، که در دهه فجر ان شاءالله به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مینودشت گفت: ما به شهروندان مینودشتی این مژده را می‌دهیم که پل خاکی سمت دادگستری خوردیماق در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

وی تأکید کرد: بودجه و اعتبار تخصیصی آن 16 میلیارد ریال است که با تلاش سید نجیب حسینی تأمین اعتبارشده است. تاکنون 4 میلیارد ریال آن پرداخت‌شده مابقی آن‌هم در هنگام اجرای پروژه پرداخت خواهد شد.

وی همچنین در مورد المان ورودی شهرستان خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد تا میدان ورودی شهر را در آینده‌ای نزدیک اگر نیاز به ساماندهی داشته باشد تغییراتی انجام بدهیم.

خبرنگار رقیه بشارت نیا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.