1398-06-27 05:28
2717
0
65512
با حضور خادم یاران رضوی؛

مهمانی امام رضا(ع) در مینودشت برگزار شد/ تصاویر

مهمانی امام رضا(ع) با حضور خادم یاران رضوی شهرستان مینودشت با خواندن دعای امین ا... و مداحی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، مهمانی امام رضا(ع) با حضور خادم یاران رضوی شهرستان مینودشت در مسجدعسگریه این شهرستان با خواندن دعای امین ا... و مداحی برگزار شد.

نماینده واقعی اسلام و استکبارستیزی در چشم دنیا ایران است

حجت الاسلام شیخ عباسعلی کرامتلومسئول ومدیر دفتر آستان قدس مینودشت دراین مراسم گفت:شما به مهمانی امام رضا(ع) دعوت شده اید تا در این مراسم برای جدش دابی عبدا... عزاداری کنید.عزداری برای امام حسین (ع)دیگر تنها درایران برگزار نمی شود بلکه عزاداری جهانی شده است.امسال دیده شد که عزاداری برای امام حسین(ع) چه شوقی در جهان ایجاد کرده بود.

وی در ادامه افزود: اگر شهادت و رشادت امام حسین نبود اسلامی و یا بهتر بگم دینی وخداشناسی باقی نمی ماند.همه آیین ها با وجود امام حسین (ع) عظمت پیدا کردند.عظمت اسلام تا جایی رسیده است که آقای پوتین درحضور رییس جمهور ایران و ترکیه قرآن قرأت کرد. پوتین با این عمل خواست به دنیا بگویید شما که آل سعود را نماینده اسلام می دانید در اشتباه به سر می برید نماینده واقعی اسلام واقعی ایران است.

وی خاظر نشان کرد: اینکه رییس جمهور فرانسه پادر میانی می کند که با ترامپ ،ایران باب گفتگو را باز کند بخاطر این است که می خواهد دنیا را از ایران مایوس کند. زیرا نماینده واقعی اسلام واستکبارستیزی در چشم دنیا ایران است. رییس جمهورکره شمالی با مذاکره به نتیجه نرسید .در تاریخ گذشته ، لیبی تمام ثروتش را تقدیم آمریکا کرد آخرش کشور لیبی و رییس جمهورش به نابودی کشیده شد.بنابراین اگر یک بی تدبیری در بین مقامات کشور خدای نکرده بوجود بیاید امید مردم جهان به نابودی خواهد رسید.

حجت الاسلام کرامتلوتاکید کرد :رهبرمعظم انقلاب نگهبان این انقلاب و امید محرومان جهان همیشه در صحنه هست و خواهد بود.

قدری حسینی باشد و زینبی لباس بپوشید

وی در بخش دیگر خطاب به مادران و خواهران عزادارامام حسین(ع) اظهارکرد: عزاداران امام حسین(ع) شما وقت می گذارید و در مراسم ها حضور دارید قدری هم به خواهران و دختران خود بگویید که حسین برای چه قیام کرد و حضرت زینب چگونه حجاب داشت اگر اسلام و حسین را قبول دارید قدری حسینی باشد و زینبی لباس بپوشید.

لازم به ذکر است در ابتدای مراسم توسط خادم یاران رضوی مینودشت برای بیماران ویزیت وچکاب فشارخون رایگان انجام شد همچنین خادم یاران رضوی در بحث حقوقی و قضایی هم به صورت رایگان مشاوره دادند. مداحی توسط محمد کرامتلو مسئول فرهنگی استان قدس رضوی مینودشت وعلی قره سفلو عضو کانون مداحان خادمیاران رضوی این شهرستان برگزار شد.

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

Emamreza 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.