1397-11-16 12:22
3463
0
60972
با محوریت" نشست بصیرتی ،نهضت روشنگری" برگزار شد

گفتمان انقلاب اسلامی در روستای قلعه قافه مینودشت + تصاویر

به همت اداره اوقاف و ا مور خیریه شهرستان مینودشت گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت" نشست بصیرتی ،نهضت روشنگری" در امام زاده بی بی سکینه روستای قلعه قافه برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما، در این نشست که با همکاری انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس واعضای سه گروه کتابخوانی گهواره، پناهگاه من و سیا سرها با حضور مسئول محترم اداره اوقاف امور خیریه و کارشناس آن اداره و هیات امنا و خادمین حرم مطهر حضرت بی بی سکینه (س)برگزار شد سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندار ویژه گنبد کاووس ، از ایثارگران و هادیان سیاسی بسیج سخنرانی نمود.

سید علی کریمیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و عرض تبریک به مناسبت فرا رسید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مقایسه ی بخشی از خدمات قبل انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و انقلاب اسلامی را هدیه خداوند و حضرت امام خمینی (ره)به مردم ایران دانست و گفت: از همین اردوی تفریحی زیارتی شروع می کنم در قبل از انقلاب رویکردبسیاری از اردوها فساد انگیز بود که به حول قوه الهی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برگزاری چنین اردوهای تفریحی زیارتی سالم به پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان کشورمان می پردازد.

این هادی سیاسی در خصوص سایر خدمات انقلاب اسلامی نیز چنین بیان داشت: همین جاده مینودشت به قلعه قافه را که امروز مشاهده کردید و به راحتی و سهولت با این حجم برف از آن عبور کردیم در زمان طاغوت با بارش چنین برفی غیر قابل تردد بود. به علت اینکه از نعمت آسفالت امروزی برخوردار نبود و داری جاده ای خاکی بود. این را باید همه قدر بدانیم.

مشاور فرهنگی فرماندارگنبد در ادامه افزود:امروز به این روستای زیبا آمدیم ببینید از چه نعماتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخوردار شده.تلفن و مخابرات،خانه بهداشت ،مدرسه،گاز کشی و...همین نعمت بزرگ گازکشی و گاز رسانی به چنین روستای دوردستی جای شکر و قدر دانی داردو باید خداوند متعال را بابت پیروزی انقلاب اسلامی و رهبریهای حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری شکر گذار باشیم وبه حمایت از مسئولین دلسوز و صادق نظام بپردازیم.

وی گفت:امروز در جمع ما چند خانواده افغانستانی هم حضور دارند . یکی دیگر از نعمات خداوند باریتعالی همین بحث توفیق حمایت از آوارگان و پناهندگان و مهاجرین است. با توجه به اینکه ما در آغازین سالهای پیروزی انقلاب اسلامی بودیم و مشکلات بسیاری در پیش رو داشتیم ولی بعلت تجاوز کشور شوروی سابق به مردم و ملت دوست و برادر افغانستان عده ای از مردم این کشور به کشور عزیزمان مهاجرت کردند و ازآن طرف جنگ را بر ما تحمیل کردند با همه این اتفاقات کشور جمهوری اسلامی ایران آغوش خود را نه تنها برای برادران و خواهران افغانستانی که بر روی همه ملت های مظلوم و ستم کشیده باز نگه داشت که از جمله آن میتوان به مهاجرین کرد و عراقی ها در زمان جنگ و... اشاره نمود.

کریمیان ضمن اینکه ایرانیان را مردان روزهای سخت خواند ادمه داد:ملت ما سختی های بیشماری را پشت سر نهاده ،این تحریم ها مربوط به امروز نیست ما بعداز پیروزی انقلاب اسلامی همه روزه مورد تحریم بودیم حتی در 8 سال دفاع مقدس به ما سیم خاردار نمی دادند اما این مردم سخت کوش با اتکا به خداوند متعال و جوانان غیرت مند خود همه سختی ها ر پشت سر نهاده وتوفیقات و موفقیات های مهم علمی در بسیاری از صنعت ها پیدا کرده که ،فناوری نانو ، فرستادن ماهواره به فضا و ساخت موشک های دو برد و پیشرفت های مختلف پزشکی از انجمله است و انشاءالله بزودی پوزه بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی بخصوص آمریکا را با رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری بزمین خواهد مالید.

وی در پایان از فرصت ایجاد شده توسط آقای جعفر ذوبی سرابی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت و برگزاری این نشست و همکاری صمیمانه ایشان در برگزاری این اردوی فرهنگی ، زیارتی و تفریحی تقدیر و تشکر نمود و مدیران جوانی همچون ایشان را ثمره انقلاب اسلامی دانست.

در حاشیه این مراسم کودکان و نوجوانان به شعر خوانی و قرآن خوانی پرداخته و از سوی اداره اوقاف و امور خیریه هدیه های فرهنگی به شرکت کنندگان اهدا شد.

side
side
side
side
side
side
side
side
side
side
side
side
side
side
side

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.