1397-10-28 17:00
1694
0
60468
امام جمعه خان ببین:

فاطمیه بهترین فرصت برای شروع سبک زندگی فاطمی است / برپایی نمایشگاه تولیدات خان ببین و منطقه فندرسک در مصلی نمازجمعه

امام جمعه خان ببین و منطقه فندرسک گفت:نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان شهرخان به بین ومنطقه فندرسک ازهفته آینده در محل مصلی نمازجمعه برگزار می گردد لذا از تولید کنندگان برای راه اندازی غرفه دعوت بعمل آورد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام علی محمد بیات ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله ، اظهارکرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شروع سبک زندگی فاطمی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من تمام رزق سال این مملکت را از فاطمیه میگیرم ، گفت: شهادت حضرت زهرا (س) به روایت ۷۵ روز است، حتما در مراسمات ایام فاطمیه حضور پررنگ داشته باشیم و شهر را سیاهپوش کنیم.

امام جمعه خان ببین به وفات شیخ عباس قمی صاحب کتاب ارزشمند مفاتیح الجنان اشاره کرد و افزود: میتوان گفت شیخ عباس قمی با تالیف این کتاب درهای بهشت را به روی شیعیان گشود.

به گفته وی ، نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان شهرخان به بین ومنطقه فندرسک ازهفته آینده در محل مصلی نمازجمعه برگزار می گردد لذا از تولید کنندگان برای راه اندازی غرفه دعوت بعمل آورد.

حجت الاسلام بیات به نشست امریکا با منافقین در کشور لهستان اشاره کرد، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نشست با سگ های ولگرد منافقین در لهستان یکی دیگر از محاسبات اشتباه آمریکایی هاست و نشان می دهد اینها احمق های درجه یکی هستند.

امام جمعه شهرخان ببین و منطقه فندرسک اشاره به سخنرانی های اخیر رئیس جمهور داشت و گفت: این ضمایرغایب که در بحث بازار ارز بکار می برید آقای رئیس جمهور چه افرادی هستند، اینطور که همیشه توپ را در زمین قوه قضائیه بندازید درست نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.