1397-06-04 16:45
3007
0
56427
با حضورسرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی انجام شد؛

افتتاح سیصد وپنجاهمین مرکز اورژانس اجتماعی کشور در رامیان + تصاویر

سیصد وپنجاهمین مرکز اورژانس اجتماعی کشور با حضور محسنی بند پی سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در شهرستان رامیان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، مراسم افتتاح همزمان ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان با حضور محسن بند پی سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، سالاری فرماندار شهرستان رامیان و تعدادی ازمدیران استانی و شهرستانی در شهر رامیان برگزار شد.

در این مراسم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها، پیگیری های و دعوت نماینده مجلس شورای اسلامی برای حضور در این شهرستان بیان کرد: با بهره برداری این مرکز درشهر ستان رامیان نقش مهمی در کنترل آسیب های اجتماعی در این شهرستان دارد مشاوره رایگان در لحظه های بحرانی اجتماعی مانند خود کشی ، همسر آزاری ، کودکان کار ، کودک آزاری ، زنان خیابانی و ... از جمله خدمات این مرکز می باشد.

وی در این مراسم قول کمک 50 میلیون تومانی در قالب تجهیزات به مرکز را دادند.

لازم بذکر است این مرکز در زمینی به مساحت 270متر و با اعتبار بالغ بر400 میلیون تومان ازمحل مشارکت مردمی و با محوریت فرمانداری، شورای شهر وشهرداری رامیان در سال 1395 کلنگ زنی شد ودر تاریخ 97/6/1 به بهره برداری رسید . 

aaeff16

aaeff17

aaeff18

aaeff19

aaeff19

aaeff20

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.