1397-05-19 14:18
2748
1
55946
امام جمعه دلند:

امام جمعه دلند لیست دارایی هایش را اعلام کرد/ برخورد جدی دستگاه قضا با محتکران/ برکناری میران بی عرضه و روی کار آمدن مدیران توانمند

امام جمعه شهر دلند در نمازجمعه این هفته لیست اموال خود را منتشر کرد و از دستگاه قضا خواستار برخورد جدی با محتکران و از رئیس جمهور خواستار برکناری میران بی عرضه و روی کار آمدن مدیران توانمند شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام محسن کیایی امام جمعه شهر دلند در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حواشی اخیر دباره اموال ائمه جمعه گفت: دشمنان قسم خورده این نظام و حکومت دینی در صدد ایجاد شکاف بین مسئولین و مردم و مردم و روحانیت هستند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه حقوق ندارند، اظهار کرد:  225 هزار تومان در حساب بانک صادراتم وجود دارد که این مبلغ برای شهریه است نه حقوق.

حجت الاسلام کیایی افزود: در دانشگاه با تدریس دروس عمومی یک واحدی در طول یک ترم 800 الی 900 هزار تومان به حساب واریز می شود.

وی بیان کرد: تمامی حقوق حق الدتریسی من در طول یک ماه 600 الی 700 هزار تومان است.

وی افزود: چون روحانیت پشتیبان انقلاب و جلودار حرکت های نظام هستند و همدلی بین مردم ایجاد می کنند باعث توطئه دشمن شده است.

خطیب نمازجمعه دلند  اظهار کرد: این روزها باید هوشیاری را چند برابر کرد و هر تجمعی باید با مجوز باشد چون دشمن در بدنه روحانیت به دنبال ایجاد حائل بین دین و مکتب و ارزشهاست.

مسئولین نظام، باید افراد بی عرضه را وارد میز خدمت نکنند

وی با بیان اینکه باید توجه کنیم و هوشیارتر باشیم که این دشمنی ها در طول تاریخ بوده ، گفت:  قوای سه گانه انسانهای باتعهدی هستند و با داشتن روحیه جهادی و انقلابی برای مردم و پابرهنگان جامعه دغدغه دارند اما در کنار این انسانهای خدوم، انسانهای نااهل، بی عرضه، نالایق و بی کفایتی هستند که به بدنه نظام راه پیدا کردند و باعث ناامیدی مردم می شوند و مسئولین نظام، باید افراد بی عرضه را وارد میز خدمت نکنند.

امام جمعه دلند بیان کرد: خدا نگذرد از آن مسئولی که به خاطر بی عرضگی آن، مردم به نظام بدبین می شوند و این بی عرضگی مسئول باعث می شود که مردم بگویند چرا رهبری ورود پیدا نمی کند.

وی افزود: رهبری 10 سال است که می گوید اقتصاد مقاومتی و شعارهای ایشان برای اقتصاد و کشور است و نیز در کدامین دولت بوده که رهبری به دستگاه نظام تذکر ندهد.

در نظام با سوءمدیریت و ضعف مدیریت مواجه شده ایم

حجت الاسلام کیایی گفت: در نظام جمهوری اسلامی مشرک وجود ندارد و بهترین قانون دنیا را داریم تاجایی که سازمان ملل منشور قانون عهدنامه مالک اشتر را مطالعه می کند در حالیکه کدام یک از مسئولین ما این عهدنامه را می خوانند.

چین اقتصادی رئیس جمهور محبوب کشورمان نیاز جدی به تحول دارد

وی با بیان اینکه در نظام با سوءمدیریت و ضعف مدیریت مواجه شده ایم، افزود: چین اقتصادی رئیس جمهور محبوب کشورمان نیاز جدی به تحول دارد و برکناری میران بی عرضه و روی کار آمدن مدیران توانمند از خواسته های به جد مردم است.

امام جمعه دلند عنوان کرد: دستگاه قضا باید با کسانی که با احتکار باعث شدند که زندگی روزمره مردم به سختی بگذرد، مقتدرانه برخورد کند و با حکم شلاق به مجازات برسند تا برای دیگران درس عبرتی باشد و این نیز از خواسته های به جد مردم است.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) گفت: در دستگیری از نیازمندان می شود از این امام رئوف تقلید کرد و مادر امام جواد(ع) بانویی پاک دامن و بافصیلت که به مولودی پرخیر و برکت یاد می شود.

وی افزود: در روز شهادت امام جواد (ع) از ساعت 17:30 عصر هیات های عزاداری از مصلی به سمت امامزاده قاسم (ع) حرکت می کنند و همچنین در شب شهادت نیز مراسم عزاداری در مساجد و اماکن برگزار می شود.

خطیب نماز جمعه گفت: از بنیاد مسکن شهرستانهای رامیان و ازادشهر برای برگزاری میز خدمت در نمازجمعه این هفته تشکر و قدردانی کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران به شایستگی و با اخلاص برای تهیه اخبار درست تلاش می کنند  و از همه خبرنگاران با توجه به تعهدی که در کارشان دارند تشکر می کنیم.

وی با اشاره به 22 مرداد سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) خاطرنشان کرد : خیلی از معوقات بانکی وجود دارد که مانع پرداخت وام های ازدواج جوانان از سوی بانک ها می شود و باید صاحبان وام های بانکی هرچه زودتر معوقات خود را پرداخت کنند.

در بین الصلوتین نمازجمعه این هفته شهر دلند از خبرنگاران سایت گل رامیان، صدا و سیما و شهر دلند که در پوشش اخبار این شهر همکاری بیشتری داشتند توسط امام جمعه، شهردا و شورای این شهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.