1397-03-21 14:02
1276
0
54243
در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مطرح شد:

هزینه 834 میلیون تومان در طرح شهید شوشتری شهرستان رامیان/ انجام تمامی تعهدات تاپایان سال جاری/ افتتاح پایگاه فرهنگی در تاشته

هزینه 834 میلیون تومان در طرح شهید شوشتری شهرستان رامیان، انجام تمامی تعهدات در این طرح تاپایان سال جاری و افتتاح پایگاه فرهنگی در تفرجگاه تاشته رامیان از جمله موارد مهم مطرح شده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدراین شهرستان بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه کارهایی که همراه با مشارکت باشند، توسعه پیدا خواهند کرد، گفت: طرح "شهید شوشتری" در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها با مشارکت و همکاری مردم و ادارات دولتی در روستای حسین آباد شهرستان رامیان در حال انجام شدن است.

وی اظهار کرد: از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای ارتقای سطح فرهنگی مردم استفاده کنیم و تا پایان سال 97 تمام تعهداتمان را در این طرح انجام خواهیم داد.

سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: ۸۳۴ میلیون تومان در سال ۹۶ برای طرح شهید شوشتری در روستای حسین آباد شهرستان رامیان در حوزه های فرهنگی اجتماعی، عمرانی و اقتصادی هزینه شده است.

زمانی افزود: برپایی نمایشگاه عکس، همایش مواد مخدر، برگزاری جشن ها و مناسبتها، خرید سبدکالا و نوشت افزار از جمله اقدامات در حوزه فرهنگی بوده است.

وی، ریگلاژ جاده بین مزارع، لوله گذاری آب، احداث پنج واحد مسکونی، لایروبی و دیواره سازی رودخانه بخش دیگری از مهمترین اقدامات انجام شده در این طرح عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: با هم افزایی بین دستگاهی و مشارکت های مردمی، می توانیم گامهای بیشتر و بهتری در جهت توسعه و بادانی برداریم.

trhsh1

افتتاح پایگاه فرهنگی تفرجگاه تاشته رامیان

وی بیان کرد: سه شنبه ۲۹ خرداد، ساعت ۱۹ عصر پایگاه فرهنگی تفرجگاه باغ تاشته رامیان برای غنی سازی اوقات فراغت، افتتاح می شود.

زمانی تصریح کرد: این پایگاه فرهنگی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و ترویج تفریحات سالم بر اساس آموزه های دینی، استفاده از فرصت حضور مردم در تفرجگاه ها برای انجام فعالیت های فرهنگی موثر، کنترل پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های موجود در تفرجگاه، ایجاد فصای اررشی و انقلابی در اماکن تفریحی و سیاحتی، معرفی الگوهای جذاب ارزشی به جای سرگروههای کاذب و غنی سازی بزنامه های فرهنگی تفرجگاهها برپا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه ها فرصت حضور برای مردم در استفاده از فعالیت های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

trhsh2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.