1396-12-29 10:36
971
0
51829
فرماندار شهرستان رامیان:

شرط ماندگاری مدیران، تهیه پلان توسعه شهری با اولویت اشتغال

فرماندار شهرستان رامیان گفت: هیچ پیش فرضی برای تغییر مدیران ندارم ولی شرط ماندگاری آنان این است که باید در تیم کاری شهرستان و در برنامه های اجرایی برای توسعه این شهرستان با اولویت اشتغال حرکت کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جاری با حضور فرماندار و امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) در اول رجب گفت: مردم همیشه در صحنه بودند و هستند، لذا این امر وظیفه مدیران را سنگین تر می کند و باید سنگ بنای سال 96 را سکوی پرشی برای خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: هیچ پیش فرضی برای تغییر مدیران ندارم ولی شرط ماندگاری آنان این است که باید در تیم کاری شهرستان و در برنامه های اجرایی برای توسعه این شهرستان با اولویت اشتغال حرکت کنند.

سالاری افزود: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در پایان فروردین‌ماه مورد ارزیابی قرار میگیرند و از همکاری با مدیرانی که بروز نبوده و جزء پلان توسعه ای شهرستان نباشند معذوریم.

jalshorakh1

وی بیان کرد: مدیران وقتی می توانند کمک حال تیم کاری شهرستان باشند که به حوزه کاری خود، قوانین و استاد بالادستی تسلط داشته باشند.

فرماندار شهرستان رامیان عنوان کرد: با مطالعه این شهرستان، بیشترین بیکاری و کمترین سرانه درآمد خانوار در این شهر مشاهده می شود لذا قصد جذب سرمایه گذار را در این شهرستان داریم.

وی تصریح کرد: باید خروجی عملکرد ما مورد رضایت مردم باشد و در تکریم ارباب رجوع و اختصاص یک روز برای ملاقات عمومی مدیران دستگاههای اجرایی با مردم تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: هوای خبرنگاران را داشته باشید و به آنها احترام بگذارید و دستگاههای اجرایی اخبار خود را برای آگاهی مردم منعکس کنند.

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت: ماه رجب ماه ارتباط انسان با مخلوق خود وماه نزول رحمت الهی است و تقارن آن با عید نوروز، زمان نو شدن،صله رحم و هدیه وجشن است.

وی بیان کرد: رجب، ماه مغفرت و رحمت است و خدمت صادقانه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه مدیران دستگاههای اجرایی باشد.

jalshorakh2

jalshorakh3

jalshorakh4

jalshorakh5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.