1396-11-13 08:57
1244
0
49894

اولین روز کاری بخشدار فندرسک چگونه بود + تصاویر

بخشدار فندرسک در اولین روز کاری خود با اعضای شورای بخش، فرمانده بسیج و رئیس تبلیغات اسلامی خان ببین و دهیاری رضا آباد نشست هایی برگزار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، محمد ابراهیمی بخشدار فندرسک در اولین روز کاری خود با اعضای شورای بخش، فرمانده بسیج و رئیس تبلیغات اسلامی خان ببین و دهیاری روستای رضا آباد نشست داشت.

محمد ابراهیمی در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: از آنجایی که شوراهای روستاها در عملیاتی شدن اقدامات بخشداری نقش موثری دارند، اولین نشست خود را با اعضای شورای اسلامی این بخش داشتیم و در این جلسه مسائل مهم عمرانی و اشتغال در حوزه روستایی مورد بحث وتبادل نظرقرارگرفت و مقررشد در اسرع وقت اجرایی شود.

وی افزود: تعامل با ادارات و ارگان های مختلف یکی از اولویت های کاری ماست و در این راستا نشستی با فرمانده بسیج و رئیس اداره تبلیغات اسلامی خان ببین داشتیم و در این نشست به برگزاری مراسمات مذهبی و اعتقادی و اجتماعی در حوزه های روستایی تاکید شد.

ابراهیمی تصریح کرد: در اولین روز کاری خود بازدید از دهیاری روستای رضاآباد را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید با دهیار روستا مسائل قابل پیگیری روستا در حوزه عمرانی مورد ارزیابی قرارگرفت و مقرر شد اقدامات اجرایی دراین راستا انجام شود.

neshastbakhsh1

neshastbakhsh4

neshastbakhsh2

neshastbakhsh3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.