1396-08-29 13:11
1398
0
46785
به همراه جوایز نفیس برگزار می شود؛

همایش بزرگ پیاده روی خانودگی هفته بسیج در رامیان + تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانودگی به همراه جوایز نفیس در شهرستان رامیان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سید اصغر حسینی معاون فرماندار شهرستان رامیان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج که در محل دفر وی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج، گفت: حضور و نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی ها و دلاورمردی ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و امام راحل با اشاره به نقش بسیج در دوران بعد از جنگ تحمیلی، اظهار کرد: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس هم در عرصه های سازندگی، جنگ نرم و حوزه فرهنگ نقش به سزایی داشته است.

حسینی افزود: امروزه هم با حضور در سوریه در مقابله با گروههای تکفیری و داعش در دفاع از حرم آل الله جان فشانی می کنند و شهدای زیادی را تقدیم کردند و با رهبری فرزانه انقلاب و فرماندهی سپاه قدس هر روز شاهد پیروزی واقعی هستیم.

 وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های شاخص در هفته بسیج این شهرستان است.

معاون فرماندار شهرستان رامیان افزود: پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز پنج شنبه دوم آذر از ساعت 8 صبح از مقابل پارک شهر رامیان به سمت گلزار شهدای گمنام و به همراه جوایز نفیس شامل  6 دستگاه دوچرخه، 6 پتو و 6 توپ ورزشی و ... به قید قرعه برگزار می شود.

 وی شرکت کنندگان در این همایش را به پوشیدن لباس ورزشی توصیه کرد و به حضور حداکثری مسئولین تاکید داشت.

حسین علیمردانی جانشین سپاه شهرستان رامیان در ادامه این جلسه گفت: هفته بسیج فرصتی است برای تجدید بیعت با آرمانهای امام و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و تحقق بخشیدن به فرموده ایشان که بسیج باید درمیدان باشد، است.

وی تصریح کرد: یکشنبه 5 آذر صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان رامیان از ساعت 8 صبح در سپاه این شهرستان برگزار می شود.

jalsbas1

jalsbas2

jalsbas3

jalsbas4

jalsbas5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.