1399-07-23 10:42
1765
0
70989
رتبه 37 کنکور سراسری عنوان کرد؛،

مطالعه عمیق دروس رمز موفقیت من /در فعالیت های فوق برنامه مدرسه شرکت کردم

دانش آموز نخبه گلستانی که رتبه 37 منطقه سه کنکور سراسری را بدست آورده است مطالعه عمیق و تلاش مستمر خود را عامل موفقتش بیان کرد.

به گزارش گلستان ما؛ هدف اصلی بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها موفقیت فرزندانشان در کنکور سراسری است و اگر هم دانش آموز مستعد و درس خوان به اصطلاح زرنگ باشد که کسب رتبه های برتر از آرزوهای خانواده ها می شود و این آرزو به فرزندانشان تسری می یابد لذا برای رسیدن به آن تلاش می کنند .

کنکورسراسری که بعنوان بزرگ‌ ترین ماراتن علمی کشور امسال در شرایط پر اضطراب و حساس کرونایی برگزار ونتایج اولیه و انتخاب رشته‌ها هم انجام شد و در آینده ای نزدیک به سرانجام حضور در کلاس های کرونایی دانشگاه خواهد انجامید.

 در ادامه مصاحبه  با دانش آموزان موفق کنکور گفتگوی «سید مصطفی دهنوی» از شهرستان آزادشهر استان گلستان برای مخاطبین آورده شده است:


سید مصطفی دهنوی دانش آموز موفق گلستانی که رتبه 37 منطقه 3 کنکور تجربی را کسب کرده از نحوه موفقیتش اینگونه سخن گفت؛ من دوران متوسطه دوم را در مدرسه شهید بهشتی گنبد کاووس سپری کردم و برنامه راهبردی منسجمی برای کنکور داشتم. شاید بتوانم بگویم که از ششم ابتدایی برنامه ریزی من آغاز شد.

وی افزود: تحصیلات پدرم کارشناسی ارشد شیمی  ودبیر شیمی اند و مادرم کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی درسی و معاون پرورشی آموزش پرورش آزادشهر هستند.

دهنوی درباره نحوه درس خواندنش گفت: در طول مدرسه مباحث هر دو هفته را به قسمت های کوچکتر تقسیم میکردم و هر روز بخشی از آن را مطالعه می کردم.اکثرا سعی میکردم دروس راعمیق تر مطالعه کنم.

وی ادامه داد: من از دفتر برنامه‌ریزی استفاده میکردم؛ به نظرم مشخص کردن رویه ی مطالعاتی و دادن نظم به برنامه مهم ترین ویژگی دفتر برنامه ریزی بود. آزمون های سالهای گذشته را هم همواره مرور میکردم  

دهنوی مهم‌ترین ویژگی آموزشی خود را انگیزه ی زیاد داشتن و هدفمند بودند بیان کرد و ادامه داد: خانواده به طور مستمر پیگیر کامل وضعیت درسی بودند . ارامش خانه را به طور کامل حفظ می کردند.اگر افت تراز داشتم تشویقم میکردند و برای جبران ازمون های بعدی به من تذکر میداند.

این دانش آموز گلستانی همچنین از برنامه های فوق برنامه و حضور در مسابقات فرهنگی و قرآنی خود خبرداد و گفت: در مقطع راهنمایی و دبیرستان در مسابقات قرآنی تفسیر قران و صحیفیه سجادیه مقامات استانی کسب می کردم.

دهنوی اذعان کرد: آزمون کرونایی امسال سخت بود و برنامه ریزی زمانی مرا بهم ریخت و برخی اوقات رشته ی کار از دستم خارج می شد اما توانستم به وضع مناسب و آرام برگردم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.