1399-02-01 09:57
1144
0
68272
رئیس اداره راه و شهرسازی آزادشهر:

بهسازی محور آزادشهر و خوش ییلاق در سه فاز در حال انجام است+ تصاویر

امان باشقره گفت: بهسازی محور آزادشهر و خوش ییلاق در سه فاز و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش گلستان ما، رئیس اداره راه و شهرسازی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: محور آزادشهر - خوش ییلاق مسیر ترانزیت استان به مرز اینچه برون و راه اصلی استان گلستان به استان سمنان و مرکز و جنوب کشور به شمار می رود.

وی افزود: این پروژه یکی از طرح های اقتصادی و مقاومتی استان و به عنوان کرویدور مهم اقتصادی شمال به جنوب بوده و از محورهای مهم و تأثیرگذار در توسعه اقتصادی، اجتماعی، توریستی و صنعتی استان از لحاظ حمل کالاهای صادراتی، حمل محصولات کشاورزی، معدنی و عبور مسافرین می باشد.

امان باشقره تصریح کرد: این پروژه بطول ۶۵ کیلومتر در غالب ۳ پیمانکار بزرگ در ۳ قطعه جداگانه از این محور با قرادادهایی به مجموع بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان با تمام توان اجرائی در ۳ فاز در حال بهسازی می باشد.

وی در تشریح فاز اول گفت: در محدوده آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعریض محور و احداث ۴ دوربرگردان استاندارد با قرارداد حدود ۵ میلیارد تومان در حال انجام می باشد.

این مسئول ادامه داد: در فاز دوم از کیلومتر ۱۳ تا کیلومتر ۲۸ با قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته که بحث کوهبری، ترانشه برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه ها را دنبال می کند.

باشقره گفت: فاز سوم قطعه سوم که از کیلومتر ۲۸ تا کیلومتر ۳۸ ادامه دارد با قراردادی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار بوده و از سرعت و پیشرفت خوبی برخوردار می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.