1398-11-25 16:01
1872
0
67522
امام جمعه موفت کاشان:

خون شهدا درخت انقلاب را آبیاری کرده است

امام جمعه موقت کاشان در چهلم شهادت سردار سلیمانی در آزادشهر گفت: خون شهداء درخت انقلاب را آبیاری کرده است. نتیجه مذاکرات با آمریکا این شد که شقی ترین افراد بشر، رئیس جمهور احمق آمریکا، ملت ایران را تروریست می خواند و هزینه این مذاکره ها به شهادت رسیدن سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و زندانی کردن دانشمندان ایرانی با اتهام تروریست در زندانهای آمریکاست.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام کاشانی استاد حوزه علیمه قم و امام جمعه موقت کاشان در مراسم چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلی خاتم الانبیا آزادشهر برگزار شده بود بعد از عرض تسلیت، اظهار کرد:  به نقل از شهید بهشتی گفت : انقلاب ما بدون خیانت به آرمانهایش، چله اول را پشت سر گذاشت و اینک وارد دومین گام انقلاب شده است و با برخورد عاطفی با حوادث ، مسیر انقلاب میسر نخواهد گشت.

حجت الاسلام احتشام کاشانی به نقل از امام صادق (ع) گفت : انسان مسلم و مومنی که به ظواهر و پوسته دین اسلام اهمیت بدهد و از هسته دین اسلام خبری نداشته باشد دستهایش به خون ها آلوده می شود. کسانی که به هسته ی دین اهمیت ندهند با کسانی که انسانها را می کشند فرقی نخواهد داشت.

وی افزود : اگر انسان در زندگی با اخلاص برای رضای خدا تلاش کند ، مورد عنایت خدا قرار می گیرد و خداوند بلند مرتبه وی را عزیز می دارد. این جمعیت میلیونی در تشیع حاج قاسم سلیمانی بخاطر اخلاص و سعی، تلاش و جهاد مداوم در راه خدا بود.

سخنران مراسم چهلم شهادت حاج قاسم بیان کرد : در گام دوم انقلاب باید آمادگی لازم را برای ظهور امام عصر (عج) داشته باشیم . 

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت : مردم ما چهل و یک سال است که با دو امام بیعت کرده و پای بیعت خود ایستاده اند. این ملت مومن، ۲۵ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است که جنازه ۴۵۰۰ شهید هنوز به دست خانوادهایشان نرسیده و گمنام و مفقود مانده اند.


امام جمعه موقت کاشان به نقل از امام خمینی (ره) گفت : امام (ره) بارها فرمودند، «اگر از صدام بگذریم ، از آل سعود نمی گذریم»، «ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم مگر اینکه آمریکا آدم بشود»، «رابطه با آمریکا، رابطه گرگ و میش است» ، «آمریکا از شوروی بدتر ، شوروی بدتر از آمریکا و انگلیس از آمریکا و شوروی بدتر است» « ما آمریکا را زیر پا می گذاریم» و ...  اما اولین رئیس جمهور بعد امام خمینی (ره) دست دوستی به سمت آل سعود دراز کرد.

حجت الاسلام احتشام کاشانی خاطرنشان کرد: دومین رئیس جمهور بعد امام ره بحث مذاکره را در پیش گرفت و رئیس جمهور آمریکا را شهید آبراهام لینکن نامید و نتیجه آن این بود که سپهبد صیاد شیرازی در همچین زمانی به شهادت رسید .

وی اعلام کرد : خون شهداء درخت انقلاب را آبیاری کرده است. نتیجه اینگونه مذاکرات با آمریکا این شد که شقی ترین افراد بشر، رئیس جمهور احمق آمریکا، ملت ایران را تروریست می خواند و هزینه این مذاکره ها به شهادت رسیدن سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و زندانی کردن دانشمندان ایرانی با اتهام تروریست در زندانهای آمریکاست.

 استاد حوزه علمیه قم گفت : این دولت قرار بود با مذاکره به پاسپورت ما اعتبار ببخشد، اما انگار مذاکرات آن نتیجه عکس داده است.  ملت ایران با مذاکره مشکل ندارند، بلکه با مذاکره کننده‌ها مشکل دارند. 

سخنران مراسم چهلم شهادت حاج قاسم بیان کرد: حضرت آقا فرمودند، این آمریکا است که از ما سیلی خواهد خورد و اگر یکی بزند ده تا می خورد. این سخن آقا را ترسوهای داخلی نمی توانند باور کنند حتی وقتی سیلی ما به آمریکا در عین الاسد را می بینند.

امام جمعه موقت کاشان در پایان اذعان کرد: افتخار ما مردم این است که مطیع امر رهبر جهان اسلام باشیم ، همانطور که سردار سلیمانی شش بار قسم جلاله  والله را خوردند و فرمودند، اگر کسی بخواهد عاقبت به خیر شود ، دلی و قلبی باید مطیع رهبر انقلاب باشد .

1 3 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.