1398-08-11 14:22
1268
0
66129
امام جمعه موقت نگین شهر:

استکبارستیزی و گفتمان مقاومت از محوری ترین ارکان تعالی جامعه اسلامی است

امام جمعه موقت نگین شهر گفت: استکبارستیزی یکی از وظایف و تکالیف شرعی ما می باشد. ما هرگز جنایات آمریکا و نظام سلطه را فراموش نمی کنیم و در یوم الله 13 آبان که روز ملی استکبارستیزی می باشد، بار دیگر انزجار و تنفر خودمان را با فریادهای رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان می رسانیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا دیلمی امام جمعه موقت نگین شهر به بیان جایگاه تقوا در سلامت فردی ، روحی و جامعه پرداخت و افزود: دروازه ی معنویت برای انسان، مراقبت از نفس است اینکه اسیر خواسته های نفسانی نشود و برای تقرب الی الله تلاش کند زندگی او در هر زمینه ای،‌ عطر معنویت و رضایت الهی بدهد.

حجت الاسلام دیلمی از یک مولفه مهم انقلابی گری سخن گفت و افزود: استکبارستیزی یکی از وظایف و تکالیف شرعی ما می باشد. ما هرگز جنایات آمریکا و نظام سلطه را فراموش نمی کنیم و در یوم الله 13 آبان که روز ملی استکبارستیزی می باشد، بار دیگر انزجار و تنفر خودمان را با فریادهای رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان می رسانیم .

امام جمعه موقت نگین شهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که هژمونی پوشالی آمریکا را در جهان فرو ریخته است و این صلابت و اقتدار در سایه مقاومت و ایستادگی حاصل شده است نه در در سایه ذلت پذیری ، همان راهی که کشورهای مرتجع منطقه طی کردند و امروز برای حفظ امنیت خود تبدیل به گاوهای شیرده جریان استکباری تبدیل شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.