1400-02-19 09:18
1268
0
74523
با حکم رئیس قوه قضاییه انجام شد؛

معرفی دادستان جدید علی آباد کتول

با حکم رئیس قوه قضاییه ، حسینعلی ایزد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آبادکتول منصوب شد .

به گزارش گلستان ما، رئیس کل دادگستری گلستان امروز در مراسم ابلاغ حکم دادستانی شهرستان علی آبادکتول گفت: تلاش برای رفع موانع تولید و نظارت بر زیر مجموعه و پیگیری انجام تکالیف قانونی مدیران شهرستان دو تکلیفیست که دادستان این شهر باید با به آن توجه ویژه داشته باشد .

هادی هاشمیان با بیان این که بخشی از مشکلات به علت عدم نظارت و عمل نکردن به وظایف و تکالیف قانونی آنان است افزود: دادستان ها باید مدیران کارنکن را به برای ترک فعل تحت پیگرد قرار دهند .

وی افزود: دادگستری استان گلستان تا کنون چندین مورد را پیگیری کرده و پرونده تشکیل داده که تعدادی را رسانه‌ای کردیم و هم اکنون تعدادی هم در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است که انشاالله پس از انجام تحقیقات و رسیدن به مرحله دادگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد و هم اکنون نیز چند پرونده در محاکم استان برای مدیران کارنکن تشکیل شده که برای تعدادی از آنها رای صادر شده و مابقی در حال رسیدگیست .

هاشمیان به اقدامات دستگاه قضایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: پارسال لیست واحدهای تولیدی راکد و تعطیل به ویژه واحدهایی که توسط بانک ها در سالیان گذشته تملک شده بود ، تهیه و امسال تمرکز دادستان ها در همه حوزه های قضایی بر فعال کردن این واحدهاست .

هاشمیان گفت: دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرائیست و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت و هم افزایی و تعامل دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی امسال اقدامات خوبی برای گره گشایی و رفع موانع تولید در استان انجام شود .

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به استجیاری و نامناسب بودن فضای اداری دادگستری ها و دادسراها و شوراهای حل اختلاف استان در سالهای گذشته گفت: ازمحل صرفه جویی همکاران و ره آورد سفر اول رئیس قوه قضائیه به استان گلستان جمعاً نزدیک به ۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی هزینه شد و فضای اداری استان بیش از دو برابر شد که این افزایش فضا امکان خدمت رسانی به مردم را بهتر کرده است .

امروز همزمان با بهره برداری از سالن اجتماعات دادگستری علی آبادکتول ازخدمات بیش از ۶سال سیدباقر طباطبایی دادستان سابق قدردانی و حسینعلی ایزد به عنوان دادستان جدید علی آبادکتول معرفی شد .

امروز همچنین از طرحهای عمرانی دادگستری استان در شهرستان‌های مینودشت، و رامیان به بهرداری رسید .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.