1399-10-29 11:15
1158
0
72698
در واکنش به طرح سوال نماینده علی آباد کتول از وزیر علوم انجام شد؛

خوش رقصی رییس دانشگاه گلستان برای وزیر علوم/ دیپورت نیروهای علی آبادی از اداری به انتظامات

فرهاد یغمایی رییس دانشگاه گلستان در پی سوال نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس از وزیر علوم، برای ابراز همدردی با وی، نیروهای علی آباد این دانشگاه را از ادارای به انتظامات فرستاد.

به گزارش گلستان ما، هفته گذشته 23 دیماه جاری، رحمت اله نوروزی از وزیر علوم بابت عدم افزایش حقوق کارکنان دانشگاه های کشور، طرح سوال کرد. در جریان این سوال، نمایندگان مجلس از پاسخ های منصور غلامی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

کارکنان دانشگاه ها در گوشه و کنار کشور، از این سوال نوروزی و حمایت نمایندگان مجلس از حقوق آن ها در صحن علنی مجلس ابراز خوشحالی و قدردانی کردند، اما اینجا در گلستان واکنش ها قدری عجیب بود.

فرهاد یغمایی که پیش از این هم ناتوانی خود را در حفظ رشته های دانشکده فنی و مهندسی علی آباد کتول اثبات کرده بود، در اقدامی عجیب 4 تن از نیروهای علی آبادی بخش اداری دانشگاه گلستان را بی دلیل به انتظامات فرستاد.

دانشکده فنی مهندسی شهرستان علی آباد کتول در سال 1385 تاسیس شد و در سال های اخیر علیرغم ردیف بودجه ای که نوروزی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای این دانشگاه گرفته بود، حرکت معکوس داشت تا جایی که هم از تعداد رشته ها و هم از تعداد دانشجویانش کاسته و این روزها با 2 رشته و حدود ۳۹۳ دانشجو مشغول در حال فعالیت است.

به نظر می رسد بهتر بود یغمایی به جای حرکت کینه توزانه جا به جایی نیروها برای ابراز همدردی با وزیر علوم، دنبال حفظ رشته های مصوب دانشگاه تحت مدیریت خود و رشد و توسعه این واحدها می رفت تا به جای خوش رقصی، درصورت داشتن استعداد مدیریتی، آن را برای حفظ میزش شکوفا می کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : زرین نامه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.