1398-12-01 16:26
1415
0
67575
رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول خبر داد؛

رقابت 13 کاندیدا برای تصاحب کرسی مجلس در دیار کتول/ اختصاص 110 شعبه به علی آباد کتول برای اخذ آراء مردم

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول از رقابت 13 کاندیدا برای تصاحب صندلی این شهرستان در بهارستان خبر داد و گفت: 110 شعبه شهری و روستایی فردا (دوم اسفندماه) آماده اخذ آراء مردم شریف شهرستان علی آباد کتول هستند.

به گزارش گلستان ما، حسن هدایتی کتولی در نشست خبری با موضوع آخرین اقدامات ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان علی آباد کتول که با حضور عبدالرضا چراغعلی رییس ستاد انتخابات استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این انتخابات 110 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد 74 شعبه به بخش مرکزی و 36 شعبه کمالان به بخش کمالان اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه در این انتخابات 40 نفر برای کاندیداتوری ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد یک نفر نیز قبل از تعیین صلاحیت ها انصراف داد، 27 نفر تایید صلاحیت و 12 نفر رد صلاحیت شده اند.
هدایتی کتولی افزود: از تعداد کاندیدای تایید صلاحیت شده نیز، 14 نفر انصراف داده و 13 نفر برای تصاحب کرسی نمایندگی این شهرستان در مجلس یازدهم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
فرماندار شهرستان علی آباد کتول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات پیش رو آمادگی کامل داریم، تصریح کرد: یک هزار و 800 نفر اعم از هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی، دست اندرکار ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول هستند که ما را در انجام این امر حساس و مهم یاری می کنند.
هدایتی کتولی همچنین با اشاره به برگزاری همایش ها و نشست ها با اقشار مختلف مردم در راستای برگزاری انتخاباتی حداکثری و پرشور در این شهرستان، گفت: 60 نشست با ائمه جمعه و جماعات، بیش از 30 نشست با جوانان، بانوان، اقشار مختلف فارس، ترکمن و سیستانی وغیره برگزار کرده و هم قسم شدیم که با نیت قربه الی الله روز دوم اسفندماه برای سربلندی ایران عزیز، پای صندوق های رای حاضر شویم.

عبدالرضا چراغعلی رییس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه در زمان ثبت نام، 418 نفر در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی داوطلب شدند، گفت: از این تعداد 99 نفر انصراف دادند، 167 نفر رد صلاحیت شدند و 159 نفر باقی ماندند که برای تصاحب 7 کرسی گلستان در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر در حال رقابت هستند.
وی با بیان اینکه یک هزار و 389 صندوق رأی در روز دوم اسفندماه در شعب مختلف شهری و روستایی برای جمع آوری آراء مردم، دایر است، افزود: بیش از 15 هزار نفر در استان مسئول برگزاری این انتخابات هستند.
رییس ستاد انتخابات استان گلستان در ادامه با بیان اینکه با افرادی که در فضای مجازی با اعلام اخبار کذب انتخابات موجب تشویش اذهان عمومی می شوند؛ به طور جدی برخورد خواهد شد؛ تاکید کرد: مردم نتایج انتخابات را حتماً از منابع رسمی مثل فرمانداری ها، ستاد انتخابات و رسانه های معتبر دنبال کنند.
چراغعلی با بیان اینکه انتخابات در استان ما که اقوام مختلف را در خود جای داده است؛ باید سبب اتحاد و همدلی باشد، گفت: بعد از انتخابات باید فضا طوری باشد که رقابت میان کاندیداها به رفاقت تبدیل شده و همه به کاندیدای منتخب تبریک بگویند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.