1398-11-08 19:44
1566
0
67321
امام جمعه علی آبادکتول :

رئیس جمهور اختلافات را در پشت درهای بسته حل کند / روحانی حرفهای تفرقه افکنانه نزند

امام جمعه علی آباد در واکنش به سخنان رئیس جمهور در رابطه با انتخابات فرمایشی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد، رئیس جمهور از این سخنان تفرقه افکنانه و دشمن شاد کن پرهیز کند.

 
به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول ظهر امروز سه شنبه هفتم بهمن در نشست خبری دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شده بود، به سخنان اخیر رییس جمهور واکنش نشان داد.
 
حجت الاسلام مهدی نژاد اظهار کرد: در حال حاضر کشور بیش از هر چیز به آرامش، وحدت، یکدلی، همراهی و امید احتیاج دارد، هر سخنی در جهت نا امید کردن مردم، شاد کردن دشمنان و آزرده ساختن دوستانمان از هیچ مسئولی قابل پذیرش نیست. 
 
او در ادامه اضافه کرد: ما افتخار داشتن انتخابات پرشور و آزاد را داریم، در غرب آسیا چنین انتخاباتی همراه با مشارکت بالا، تنها در کشور ما برگزار می شود، چرا که مردم با شور به صحنه می آیند و نماینده خود را انتخاب می کنند. 
 
وی افزود: دشمنان به دنبال یافتن و نشر خوراک تبلیغاتی از زبان مسئولین نظام اند، از مسئولین می خواهیم به هیچ وجه دشمن را شاد نکنند و اختلافات را در پشت درهای بسته حل کنند. 
 
حجت الاسلام مهدی نژاد تصریح کرد: هر سخنی در جهت مایوس کردن مردم، از هیچ یک از مسئولین قابل قبول نیست، نظام جمهوری اسلامی با هیچ کسی تعارف ندارد و باید از این سخنان تفرقه افکنانه و دشمن شاد کن پرهیز کرد. 
 
امام جمعه علی آباد تاکید کرد: همه باید در جهت وحدت و پیروی از ولی فقیه که حکمش به عنوان نائب امام زمان حکمی شرعی و الهی است گام بردارند و از ایشان پیروی کنند. 
 
خبرنگار : وطن پرست 
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.