1400-01-21 21:52
688
0
74083
فرماندار گرگان:

مشکلی بابت تامین مرغ و کالاهای اساسی در سطح شهرستان گرگان وجود ندارد

حمیدی گفت: در شرایط التهاب بازار با توزیع روزانه بیش از ۶٠ تن مرغ گرم جلوی تشکیل صف های طولانی گرفته شد و اکنون که بازار در آرامش نسبی قرار دارد.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان، اظهار کرد: در شرایط التهاب بازار با توزیع روزانه بیش از ۶٠ تن مرغ گرم جلوی تشکیل صف های طولانی گرفته شد و اکنون که بازار در آرامش نسبی قرار دارد با توزیع روزانه بیش از ٢٣ تن مشکلی بابت تامین مرغ گرم در سطح شهرستان وجود ندارد. 

وی افزود: در ۵٠ روز گذشته با توزیع اقلام تنظیم بازار شامل، ٨٩ تن مرغ گرم، ٢١٠ تن برنج، ١٠۵۶ تن روغن و ٩٠ تن قند و شکر، مشکلی بابت تامین این اقلام در ایام نوروز و غیره در سطح شهرستان وجود نداشته است.

حمیدی بیان کرد: در بازدید از اماکن تولید و عرضه مواد غذایی در ۵٠ روز گذشته از ۵٠٠٠ واحد صنفی و اماکن تولیدی بازدید بعمل آمده که بدلیل وجود موادغذایی فاسد ٣٩ واحد پلمپ و ۶۵ مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند. 

فرماندار مرکز استان تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مرکز بهداشت، اداره اماکن نیروی انتظامی و سازمان صمت نسبت به تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار، نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین نظارت بر رعایت نکاتی شرعی در این ایام اقدامات لازم را انجام دهند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.