1399-02-09 11:50
1385
0
68401

قیمت زولبیا و بامیه در گرگان

فرماندار گرگان تغییر قیمت اقلام خوراکی ویژه ماه مبارک رمضان را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما؛ آش، حلیم، زولبیا و بامیه از جمله خوارکی هایی است که در ماه رمضان مصرف زیادی دارد.

همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان قیمت این اقلام دستخوش تغییراتی می شود و برخی از عرضه کنندگان در استان قیمت ها را بالا میبرند که موجب نارضایتی مردم می شود.

محمد حمیدی دراین باره در جلسه تنظیم بازار شهرستان گرگان اظهار کرد: دستورالعمل نظارتی در اولویت تیم‌های بازرسی قرار گیرد.

وی افزود: نظارت ها باید از طریق اتحادیه‌ها و اصناف صورت گیرد و این خود نظارتی می‌تواند کنترل بر قیمت ها را در پی داشته باشد .

فرماندار گرگان تصریح کرد:  باید در نظارت ها تلاش شود همه اقلام در سامانه ثبت و فاکتور داشته باشند تا کنترل بر قیمت ها صورت گیرد.

وی نقش تعزیزات را در کنترل بازار مهم برشمرد و گفت:تعزیرات برای واحدهای نظارتی آموزش‌های لازم را برگزار کند تا تیم های نظارتی با روش صحیح نظارت بصورت منسجم و وحدت رویه دستورالعمل نظارتی را اجرا کند.

حمیدی تاکید کرد: مسیر نظارت‌ها باید کوتاه باشد و بازدید ها هدفمند و بدون تعارف صورت گیرد.

فرماندار گرگان در خصوص قیمت آش و حلیم ، زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان افزود:در خصوص هزینه آش وحلیم باید قیمت مصوب و افزایش ۱۰درصد طبق دستورالعمل لحاظ شود.

وی ادامه داد:  زولبیا و بامیه به قیمت۱۹هزار تومان و بصورت تک نرخ خواهد بود و اتحادیه موظف است به واحدهای تولیدی ابلاغ کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.