1398-05-03 16:03
959
0
64623
فرماندار گرگان:

مدیران بی‌حوصله از مسوولیت کناره‌گیری کنند

فرماندار گرگان با اشاره به مشکلات اقتصادی که آستانه تحمل مردم را پایین آورده خطاب به مدیران تصریح کرد: کسانی که مسوول هستند باید در برخورد با مردم آستانه تحمل خود را بالا ببرند اگر مدیری حوصله کار کردن با چنین روحیه‌ای ندارد مسولیت‌اش را واگذار کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، محمد حمیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: حفظ آرامش و ایجاد تعامل در ارائه خدمات قطعا اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد خدمت‌رسانی توأم با خوشرویی همواره باید در دستور کار مسوولان باشد.

وی تصریح کرد: مردم در این شرایط با مشکلات اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند، آستانه تحمل مردم پایین آمده است، ما مسوولان باید در برخورد با مردم آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم اگر مدیری حوصله کار کردن با چنین روحیه‌ای را ندارد مسوولیت خود را واگذار کند.

حمیدی خطاب به مسوولان تاکید کرد: نباید با مردم بد برخورد کنید، مدیران باید به حوزه کاری خود اشراف داشته باشند مدیری که اشرافیت لازم به کار خود دارد با مردم بد برخورد نمی‌کند.

* راه‌اندازی کمیته «ارزیابی تکریم ارباب رجوع» در گرگان

فرماندار گرگان تاکید کرد: مدیر انقلابی و مخلص باید بتواند با تنگناها کار کند، اگر کسی نمی‌تواند با این روحیه کار کند خودش تکلیف را مشخص کند.

حمیدی یکی از وظایف مهم را ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان عنوان کرد و گفت: فراهم کردن این مهم نشات گرفته از امنیت و آرامش در دستگاه‌های اجرایی است، در این راستان کمیته سه نفره از مدیران بازنشسته و باتجربه به عنوان کمیته «ارزیابی تکریم ارباب رجوع» راه‌اندازی می‌کنیم تا بطور محسوس و نامحسوس به ادارات مراجعه کنند و عملکرد دستگاه‌ها را در این زمینه ارزیابی کنند.

وی در خصوص کاهش هزینه‌ها و اجرای دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: یکی از سیاست‌هایی که در بودجه 1398 کشور تدوین شده کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌های جاری در ادارات است، سرعت خدمات به مردم، افزایش کیفیت خدمات به جامعه برای ما مهم است، این موضوعات را به طور جدی نظارت می‌کنیم،مسوولانی که نخواهند همراه شوند با آنها برخورد می‌کنیم.

* معرفی اداراتی که هنوز به شبکه دولت الکترونیک متصل نشدند

فرماندار گرگان در خصوص عدم الکترونیکی شدن مکاتبات الکترونیکی از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: در راستای کاهش هزینه‌ها و سرعت و کیفیت خدمات باید اجرای مکاتبات الکترونیکی در دستور کار دستگاه‌ها قرار بگیرد، آنهایی که بلد نیستند باید یاد بگیرند.

حمیدی با معرفی اداراتی که بیشترین مصرف کاغذ را در مکاتبات اداری و عدم توجه به اجرای سیستم دولت الکترونیک دارند، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعزیرات حکومتی، شرکت فرآورده‌های نفتی، اداره استاندارد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون روستایی، آستان قدس، اداره گاز، غله، امور زندان‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، راه آهن، ورزش جوانان شهرستان، اداره راه و شهرسازی، بیمه سلامت، دخانیات، دانشگاه آزاد اسلامی، فنی حرفه‌ای شماره دو، تامین اجتماعی شعبه دو از جمله اداراتی و نهادهایی هستند که هنوز به شبکه دولت الکترونیک متصل نشدند.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای سیستم دولت الکترونیک عملکرد مسوولان قابل رصد است، از مسوولاندستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای این مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

*شرکت گسترده مردم در انتخابات میزان و معیار جنگ ما با دشمنان است

فرماندار گرگان با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان در مقاطع مختلف سعی کردند مشکلاتی برای کشورمان فراهم کنند، اختلاف بین نظام اسلامی با نظام استکباری در تفاوت مبانی است، در مقطع کنونی که با خروج دولت آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌های اقتصادی صورت گرفت مشکلاتی برای دولت و مردم به وجود آمد.

حمیدی ادامه داد: با توجه به اینکه انتهای امسال برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را داریم از ۱۶ خرداد وزارت کشور به طور جدی وارد تقویم روزشمار انتخابات شده است، برگزاری انتخابات امسال بسیار حساس و نسبت به ادوار گذشته حساسیت بیشتری دارد.

وی گفت: دشمنان برنامه‌ریزی کردند برای اینکه اعتماد عمومی را به نظام کمرنگ و از بین ببرند و با استفاده از حربه‌های تلاش دارند مردم را در مقابل نظام قرار بدهند، وظیفه ما این است که اعتماد عمومی به حاکمیت، نظام و دولت را افزایش دهیم.

حمیدی با بیان اینکه امسال شرکت گسترده مردم در انتخابات میزان و معیار جنگ ما با دشمنان است، افزود:  اینکه چه کسی پیروز می‌شود هدف نیست هدف اصلی پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

* خدمت دلسوزانه به مردم اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

فرماندار گرگان تاکید کرد: باید تلاش کنیم مردم پای صندوق‌های رای بیایند ما مسوولان باید درست کار کنیم، دلسوزانه کار کنیم تا اعتماد مردم را افزایش دهیم و همه ید واحد باشیم.

حمیدی بیان کرد: مردم هر جا نظام نیاز به حمایت داشته حضور گسترده داشتند اکنون وظیفه ما است که در انجام وظایف خود تلاش کنیم تا ایجاد آرامش در سطح شهرستان به وجود آید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.