1398-09-12 12:46
2081
1
66522
طی سه ماه توسط شرکت عماد انجام شد:

افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای گری دوجی شهرستان آق قلا

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران و مسکن آباد دی گفت: در پی مصوبه هیات مدیره بانک دی و دستور مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر قربانی ماموریت ساخت 3 باب مدرسه در استانهای سیل زده گلستان و لرستان به این شرکت ابلاغ گردید.

به گزارش گلستان ما، سید محمود حسینی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران و مسکن آباد دی گفت: در پی مصوبه هیات مدیره بانک دی و دستور مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر قربانی ماموریت ساخت 3 باب مدرسه در استانهای سیل زده گلستان و لرستان به این شرکت ابلاغ گردید.

حسینی ادامه داد: این شرکت با بکارگیری نیروهای مجرب و فنی ، مهندسین خود با تهیه برنامه های زمان بندی اجرایی، ساخت یک باب دبیرستان سه کلاسه با زیربنای حدود 400 متر شامل 5 اتاق ( سه کلاس درسی و 2 اتاق مدیران) با تلاش و اهتمام شبانه روزی در کمترین زمان ممکن نسبت به برنامه 7 ماهه مصوب اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان تنها در مدت 3 ماه انجام شد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران و مسکن آباد بانک دی افزود: علی رغم مشکلات عدیده از جمله کمبود کارگر و مصالح و عوامل اجرایی با بهترین سطح کیفیت و اجرای تمامی استانداردها و تکنولوژی روز به فضل الهی با روحیه جهادی و بسیجی موفق به اتمام این مهم گردید. که موجب شادی و رضایت علما، مسئولین و اهالی محترم و دانش آموزان عزیز اهل تسنن آن منطقه که از دلسوزان نظام مقدس اسلامی هستند، گردید.

حسینی در ادامه اظهار داشت: ساخت 2 باب مدرسه در استان لرستان شهرستان معمولان نیز حدوداً در همین متراژ در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و انشاء الله در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهد بود.

وی در پایان افزود: این مدارس که به نام شهدای بانک دی نامگذاری شده است، تقدیم می شود به همه مردمان عزیز و زحمت کش نظام جمهوری اسلامی شهدای اهل سنت که در آن منطقه ساکن می باشند. بانک دی که اکثر سهامداران آن فرزندان گرانقدر شهدا و جانبازان است تلاش می کند در هر شرایطی از اقشار کم درآمد و محروم کشور پشتیبانی همه جانبه ای صورت دهد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.