1397-11-20 15:38
1162
0
61084
امامان جمعه اهل سنت و تشیع انبارالوم :

انقلاب اسلامی ایران عامل وحدت و امنیت در منطقه است

امامان جمعه اهل سنت و تشیع انبارالوم در دیدار با مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا گفتند : انقلاب اسلامی ایران عامل وحدت و امنیت در منطقه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، به مناسبت ایام الله دهه فجر،مسئول نمایندگی وفرماندهی سپاه آقلا با حجت الاسلام والمسلمین شیخی، امام جمعه شهرانبارالوم و همچنین آخوند امدادی، امام جمعه اهل تسنن شهرانبارالوم دیدار کردند،
دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین شیخی شیخی ضمن عرض خیرمقدم تبریک چلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت :هرکجاسپاه و بسیج مردمی وارد شدند، قائله های زیادی به پایان رسید.

وی افزود : این رشادت وایثار و روحیه شهادت طلبی بود که ما پیروزشدیم وازشرایط سخت گذر کردیم و امروز به عامل وحدت و امنیت در منطقه تبدیل شدیم.

امام جمعه اهل تشیع شهرانبارالوم خاطر نشان کرد : امروز نیز ما همان شرایط سخت راداریم که ان شاءالله با همان روحیه رشادت و ایثارگری از این شرایط عبور کرده و به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

همچنین آخوند امدادی نیز دراین دیدار بابیان حدیثی از پیامبراکرم(ص) تصرح کرد : جامعه به دوچیز احیتاج دارد، اول علما و دوم رهبری. این دو باعث ایجاد امنیت و آسایش در جامعه هستند که که خلاء آنها باعث از بین رفتن این دو مهم می شود.

وی خاطر نشان کرد : با برکت انقلاب اسلامی شیعه واهل سنت با امنیت وآرامش کامل درکنارهم زندگی میکنند.

خبرگزاری بسیج آق قلا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.