1396-09-24 12:57
1107
0
47840
فرماندار آق قلا:

بیش از 75 درصد واحد های شهرک صنعتی آق قلا فعال هستند/ لزوم خرید کالاهای داخلی توسط مردم

فرماندار آق قلا گفت : در شهرک صنعتی آق قلا 197 واحد دارای مجوز داریم که 150 واحد آن فعال هستند. واحد هایی که مشکل دارند را دولت به جد پیگیر است که مشکلاتشان را هم در بحث سرمایه در گردش و هم در تولید و اشتغال حل کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، در راستای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان آق قلا ، امانگلدی ضمیر فرماندار به همراه اعضای شورای تامین این شهرستان از واحد های تولیدی صنعتی واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کردند.

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا در حاشیه بازدید از واحد های صنعتی شهرک صنعتی آق قلا گفت : در راستای حمایت از تولید کننده ها و فعال کردن واحد های صنعتی امروز به اتفاق اعضای شورای تامین در شهرک صنعتی آق قلا از این واحد تولیدی بازدید کردیم.

وی افزود : در شهرک صنعتی آق قلا 197 واحد دارای مجوز داریم که 150 واحد آن فعال هستند. واحد هایی که مشکل دارند را دولت به جد پیگیر است که مشکلاتشان را هم در بحث سرمایه در گردش و هم در تولید و اشتغال حل کند.

ضمیر ادامه داد : امروز از دو واحد صنعتی بازدید به عمل آوردیم که یکی از این واحد ها مشکل سرمایه در گردش داشت هماهنگی هایی با بانک ها صورت گرفت تا به این واحد ها کمک شود و راه اندازی شود ، واحد دیگر که تولید لامپ استاندارد شده است در شهرک صنعتی آق قلا است که 50 نفر در این واحد مشغول به کار هستند

فرماندار آق قلا با تاکید بر حمایت مردم از تولید داخل گفت : درخواست من و تولیدکنندگان داخلی از مردم این است که مردم از تولیدات داخل کشور به خصوص استان خودمان است خرید کنند زیرا که یکی از اصلی ترین راه های ایجاد اشتغال برای خود مردم میباشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.