1399-01-03 01:49
1678
0
67874
اقدامی نیک برای کمک به انسانیت در کردکوی:

تحویل ۵ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان کردکوی/خرید ۲ دستگاه به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان توسط مالک صنایع غذایی عالیا

تعداد ۵ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان کردکوی هدیه شد که مهندس توکلی زاده مالک صنایع غذایی عالیا (رعنا)، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه خرید دو دستگاه تنفس مصنوعی را بر عهده گرفت.

به گزارش گلستان ما، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا یا همان COVID-۱۹ در ایران، شیوع این بیماری در استان گلستان بویژه در شهرستان کردکوی سرعت بیشتری به خود گرفت.

متاسفانه برابر اعلام مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان شهرستان کردکوی جزو سه شهرستان دارای شیوع بسیار بالای کرونا می باشد.

همچنین دکتر آرش نقی پور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی نیز در گفتگو با رادکانا از وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در شهرستان کردکوی خبر و داد و گفت: شهرستان کردکوی این روزها از خط قرمز هم عبور کرده است.

به همین منظور بر تعداد متلایان به ویروس منحوس کرونا در شهرستان کردکوی افزوده شده و به نوعی تعداد بیماران مراجعه کننده و بستری شده در بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) کردکوی باعث تکمیل ظرفیت بخش های بستری بیماران کرونایی شده است.

بخاطر مراجعه و بستری تعداد بسیار زیاد بیماران در بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) کردکوی این بیمارستان دچار برخی کمبودهای تجهیزاتی شد.

یکی از کممبودهایی که این روزها در این بحران بزرگ در بیمارستان کردکوی به چشم می خورد فقدان دستگاه تنفس مصنوعی برای بیماران حاد تنفسی بوده است.

الحمدلله این کمبودها با کمک خیرین برطرف شد و تعداد ۵ عدد دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان حضرت امیرالمومنبن (ع) هدیه شد.

یکی از خیرینی که همواره کمک حال بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی است؛ مهندس توکلی زاده مالک صنایع غذایی عالیا (رعنا) شهرستان کردکوی است.

مهندس توکلی زاده به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه خرید دو دستگاه تنفس مصنوعی را بر عهده گرفت و به بیمارستان کردکوی هدیه کرد.

همچنین دو عدد دستگاه دیگر توسط اتاق بازرگانی گلستان و به یاری واحدهای صنعتی استان و یک عدد توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان خریداری و به بیمارستان کردکوی هدیه شد.

گفتنی است؛ دستگاه تنفس مصنوعی برای بیماران حاد تنفسی که درگیر بیماری کرونا هستند بسیار لازم و ضروریست که بیمارستان کردکوی به دلیل مراجعه بیش از حد بیماران با کمبود این دستگاه روبرو بود.

ناگفته نماند مهندس توکلی زاده مالک صنایع غذایی عالیا (رعنا) کردکوی پیش از این نیز به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت خریداری دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فوق تخصص قلب حضرت امیرالمومنین (ع) کمک کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.