1398-09-27 15:19
1162
0
66678
در ششمین جلسه شورای اداری کردکوی مطرح شد؛

فرماندار کردکوی: جاده قدیم کردکوی – گرگان سه بانده شود/استاندار گلستان: بودجه اختصاص می دهیم

استاندار گلستان قول مساعد داد تا برای سه بانده کردن جاده قدیم گرگان تا بندرگز بودجه ای در سال آینده اختصاص دهد و این جاده سه بانده شود.

به گزارش گلستان ما، فرماندار شهرستان کردکوی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان در محل فرمانداری برگزار شد به بیان مشکلات موجود در این شهرستان پرداخت و در این خصوص خواستار رسیدگی و مساعدت از سوی استاندار شد.

ابراهیم قدمنان در این جلسه به بیان مشکلات و نواقص موجود در جاده قدیم گرگان – کردکوی و کردکوی – بندرگز و بالعکس پرداخت و به خطرات بسیار زیاد این جاده اشاره کرد.

جاده قدیم کردکوی – گرگان و کردکوی – بندرگز سه بانده شود

وی تقاضا کرد تا با مساعدت استاندار گلستان جاده قدیم کردکوی – گرگان و کردکوی – بندرگز سه بانده شود تا از خطرات ناشی از این جاده پرخطر کاسته شود.

هادی حق شناس در پاسخ به اظهارات فرماندار شهرستان کردکوی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دستور داد تا در این خصوص مشاور گرفته و موضوع را پیگیری کند.

برای سه بانده کردن جاده قدیم گرگان – بندرگز بودجه اختصاص می دهیم

استاندار گلستان در این خصوص قول مساعد داد تا برای سه بانده کردن جاده قدیم گرگان تا بندرگز بودجه ای در سال آینده اختصاص دهد و این جاده سه بانده شود.

امیدواریم استاندار گلستان به قولی که دادند وفا کنند تا در آینده شاهد وقوع حوادث ناگوار و دلخراش در جاده قدیم گرگان تا بندرگز نباشیم و خانواده هایی را داعدار نبینیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.