1398-07-02 11:21
1490
0
65614
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی مطرح کرد؛

تحریف و فراموشی دو واژه تهدیدآمیز برای 8 سال دفاع مقدس/ پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون عزت انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: برای اینکه چراغ راهی برای جوانان و نوجوانان عزیزمان روشن شود و روحیه اعتماد، خودباوری و خداباوری، عزتمداری و امید به آینده داشته باشند و زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) و تحقق تمدن نوین اسلامی باشند باید هفته دفاع مقدس را پاس داریم و آثار رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را به نسل امروز معرفی کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سرهنگ حسن محبوبیان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که اگر با ایمان به خدا و اعتماد و اعتقاد به وعده صدق الهی با وحدت و اتحاد مردم گوش به فرمان امام و ولی خود بود، می توان در مقابل دشمنان ایستاد.

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی خسارت هایی هم برای ایران اسلامی به همراه داشت، افزود: در واقع جنگ و دفاع مقدس برکت و موتور محرکی برای پیشرفت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی مردم بعد از بهمن ۵۷ شده است.

در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر عهده داریم

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه ما امروز در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: برای اینکه چراغ راهی برای جوانان و نوجوانان عزیزمان روشن شود و روحیه اعتماد، خودباوری و خداباوری، عزتمداری و امید به آینده داشته باشند و زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) و تحقق تمدن نوین اسلامی باشند باید این هفته را پاس داریم و آثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را به نسل امروز معرفی کنیم.

محبوبیان با عنوان اینکه حفظ و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و انقلابی گری و ولایتمداری، مقاومت، ایثار و شجاعت مهمترین هدف برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت نیروهای مسلح بویژه سپاه و بسیج است، خاطرنشان کرد: موضوع سبک فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت ایشان و مقوله مهم بصیرت و مقاومت مردم در دوران سخت بعد از انقلاب، عدم غفلت از دشمن، شناخت استکبار و یزیدیان امروز، موارد مهمی است که بر روی آن کار می کنیم.

تحریف و فراموشی دو واژه تهدیدآمیز برای هشت دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه دو واژه تحریف و فراموشی که تهدیدی برای موضوعات مربوط به دفاع مقدس است را خنثی می کنیم، افزود: نقش وحدت مردم و ایثارگری شهیدان را که اینها تماما برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشوزاست در هفته دفاع مقدس پیگیری می کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه عاشورای ما همان ابتدای انقلاب شکل گرفت، بیان کرد: این عاشورای انقلاب اسلامی است که همچنان خون شهدای ما می جوشد و باعث پایداری و عزت انقلاب اسلامی است.

پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون عزت انقلاب است

محبوبیان تأکید کرد: اگر امروز مشاهده می کنید در عرصه های مختلف پیشرفت کردیم و دارای اقتدار هستیم همه اینها برگرفته از عزت انقلاب اسلامی است. عزتی که امام و شهدا به ما دادند. یعنی اعتقاد ما بر این است که این عزت بود که برای ما اقتدار آورد و این اقتدار بود که برای ما امنیت آورد و اگر این امنیت حفظ شود برای ما اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر موارد به همراه خواهد داشت.

وی “ما پیروزیم” را شعار امسال، هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پیروی ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان کاملا مشخص و روشن است.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی از اجرای ۵۹ عنوان در هفته دفاع مقدس در شهرستان کردکوی خبر داد و افزود: یادواره های شهدای محلات، دانش آموزی، خواهران، شهید آبروی محله، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برای نخبگان، نشست های فرهنگی، بصیرتی و سیاسی، نکوداشت فرماندهان، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس، حضور در نماز جمعه، سرکشی روزانه از خانواده های شهدا، ایثارگران و پاسداران بازنشسته، گشت متمرکز محله محور در سطح شهر و سایر برنامه ها، از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کردکوی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.