1398-04-27 15:36
1486
0
64479
در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد رخ داد؛

برگزاری کنسرت با چاشنی تبلیغات انتخاباتی در کردکوی

چند شب پیش کنسرت با چاشنی تبلیغات انتخابات در حمایت از یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، هر چه به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم حضور کاندیداها در برنامه ها، آئین ها و میادین مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی پررنگ تر می شود.

گاها این حضور بسیار زیرزمینی و خزنده و گاها بسیار علنی اما پوششی انجام می گیرد.

لیدرهای کاندیداهای یازدهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی هم بیکار ننشسته و در جمع های مختلف حضور بعمل آورده و وعده و وعیدهای انتخاباتی را همچون اربابان خود آغاز کردند.

این روزها بسیار مشاهده می شود که به طرق مختلف با برگزاری مراسماتی از سوی لیدرهای انتخاباتی بستر را برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها فراهم می کنند.

در جدیدترین برنامه ای که تیم رصد پایگاه خبری تحلیلی رادکانا از آن با خبر شده است، برگزاری مراسم کنسرتی در روزهای اخیر در شهرستان کردکوی است.

این کنسرت با چاشنی تبلیغات انتخابات در حمایت از یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شده است.

قابل توجه برگزار کنندگان این کنسرت و سایر مراسمات مختلف که با چاشنی تبلیغات انتخابات در شهرستان برگزار می شود، در شأن و شعور مردم شهرستان نیست که از آنان در راستای مقاصد خود سوءاستفاده کنید.

دستگاههای نظارتی و انتخاباتی بیشتر و بهتر به رصد چنین اقداماتی در نقاط مختلف غرب استان گلستان بویژه شهرستان کردکوی که بصورت زیرزمینی و پوششی برگزار می شود، بپردازند.

ایگاه خبری تحلیلی رادکانا؛ با انتشار این خبر به تمامی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشدار می دهد که تمام تحرکات آنان را با چشمان تیزبین خود و منابع خبری خود به شدت زیر ذره بین دارد و در مواقع لزوم به انتشار این برنامه های انتخاباتی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.