1398-03-04 13:54
1741
0
63469
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی:

برخی مدیران باید بیدار شوند/ ولایت پذیری عاملی در آزادسازی خرمشهر بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی گفت: هر زمان که ولایت را بعنوان بک اصل برای خود پذیرفتیم و هر آنچه را که ما از عزت، سربلندی و اقتدار مملکت اسلامی سراغ داریم یقینا محور آن ولایت، فرمان ولایت و فرمان پذیری ولایتمداران بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ اسماعیل سامعی فر در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه حق و باطل همواره در طول دوران زندگی بشر بدنبال هم بودند و یکی از مصادیق بازر و بلند آن در سال ۵۹ پیرامون جنگ تحمیلی اتفاق افتاد، گفت: در نهایت منجر به این شد تا صدام خبیث و جنایتکار با کمک ایادی استکبار حمله ای ناجوانمردانه را علیه مردم مظلومی که انقلابشان نوپاست و تازه شکل گرفته ترتیب دهد.

وی افزود: صدام توانست با حمایت های کشورهای غربی و حکام مرتجع و دست نشانده آمریکا و صهیونیست ها قسمتی از جنوب کشور ما مخصوصا خرمشهر که سنبل استقامت، مقاومت، پایداری و جوانمردی نیروهای انقلابی بدنیا معرفی شد را اشغال کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی ادامه داد: قریب به دو سال نیروهای بعثی وارد شهرهای جنوب کشور شدند و شهرهایی همچون خرمشهر، اهواز، هویزه و سوسنگرد را به اشغال و تحت کنترل خود درآوردند.

سامعی فر با اشاره به اینکه یک نیرو، عنصر و محور فقط مدنظر مردم در آن زمان و حادثه بود که آن قدرت ولایت با محوریت یک فقیه عالم، عادل و وارسته بود، اظهار داشت: مردم در آن زمان حساس به زبان و دهان مبارک و رفتار و گفتار این امام بزرگوار و ولی امام زمان خود چشم دوختند و به ندای آن لبیک گفتند و جوانمردانه وارد مبارزه با کفر و الحاد و تکفیر شدند که نتیجه آن بعد از ایثار، شهادت، جانبازی و فداکاری منجر به آزادسازی خرمشهر عزیز شد.

وی تأکید کرد: هر زمان که ولایت را بعنوان بک اصل برای خود پذیرفتیم و هر آنچه را که ما از عزت، سربلندی و اقتدار مملکت اسلامی سراغ داریم یقینا محور آن ولایت، فرمان ولایت و فرمان پذیری ولایتمداران بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی متذکر شد: اگر در این صحنه نابرابر جنگ های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می خواهیم موفق و پیروز باشیم یقینا باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسینی نرسد.

سامعی فر اذعان کرد: اگر ولایت مداران با محوریت گوش به فرمان بودن نسبت به ولی امر به همراه آحاد مردم در لایه های مختلف مدیریتی وارد صحنه شوند یقینا مشت آهنینی در برابر تمامی یاوه گویان داخلی و خارجی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه سزاوار است برخی مدیران بیدار شوند و آنهایی که در خط ولایت نیستند بدانند عمر کوتاه، روبه پایان و گذراست و ولایتمداری و ولایت پذیری پیشه کنند، گفت: لذا به مسیری برگردند که امام راحل و عظیم الشان ما با ادامه دادن راه روندگی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به این خط و گفتمان برگردیم تا ان شاالله همچون خرمشهرها همچنان سنگرهای فتح شده ای برای آیندگان باقی بگذاریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.