1394-09-27 17:55
1332
0
24573

معرفی راننده برتر از نگاه شهروندان/ رانندگان برتر کردکوی تجلیل شدند + تصاویر و اسامی

روز پنجشنبه مراسمی به مناسبت روز حمل و نقل با حضور مسئولین و رانندگان و فعالین در عرصه حمل و نقل شهرستان در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، روز پنجشنبه مراسمی به مناسبت روز حمل و نقل با حضور مسئولین و رانندگان و فعالین در عرصه حمل و نقل شهرستاندر تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد.

IMG_5288

مچتبی جمالی فرماندار کردکوی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز حمل و نقل، گفت: یکی از شاخص های اساسی کشورهای توسعه یافته دارا بودن مبانی حمل و نقل صحیح می باشد.

وی افزود: رانندگان و ناوگان حمل و نقل نقش بی بدیلی در چرخه اقتصادی کشور دارند که نباید نسبت به نقش آن ها بی توجه بود و مسئولان باید نسبت به نیازها و دغدغه های این قشر توجه کنند.

فرماندار کردکوی نقش رانندگان در ایجاد زمینه و ظرفیت های لازم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را بی بدیل عنوان کرد و اظهار داشت: این صنف تلاشگر که در هر زمان و مکانی به دنبال خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان می باشد در رابطه مستقیم با عموم مردم هستند و می تواند در حضور پررنگ تر اقشار مختلف مردم در انتخابات 7 اسفند تاثیرگذار باشد.

IMG_5188

علی اکبر بسطامی شهردار کردکوی نیز به نوبه خود ضمن گرامیداشت سالروز حمل و نقل گفت: باید قدر زحمات راننده تاکسی که پشت فرمان می نشیند و به جامعه خدمت کند، دانسته شود.

وی افزود: اهالی حمل و نقل زحمتکشانی هستند که زحمات و تلاشهای شبانه روزی آنان قابل تحسین و تقدیر است.

شهردار کردکوی اظهار داشت: تاکسی ها در بحث گردشگری و همچنین توریسم سلامت نیز نقش مهمی دارند. تاکسیرانان همچنین نقش مهمی در فرهنگسازی در جامعه دارند.

IMG_5230

همچنین در ادامه خان احمدی معاون مدیریت شعب بانک انصار استان گلستان با معرفی کارت هوشمند شهروندی این بانک، گفت: کارت شهروندی با توسعه روزافزون و بهره گیری از فناوری کارت در حوزه های مختلف خدمات شهری، استفاده از یک مکانیزم کارآمد و متمرکز و بهره گیری از فناوری کارتهای هوشمند در قالب کیف پول الکترونیکی برای پرداختهای اندک منجر به حذف پول خرد و تسریع در حمل و نقل و انتقال وجوه و مدیریت صحیح در تعیین نرخ خدمات شهری می گردد.

وی افزود: در دنیای امروز ارائه خدمات شهری تحت تأثیر فناوریهای جدید با سهولت و کیفیت بهتری صورت می پذیرد. اثر این دستاوردها برای شهروندان در هنگام استفاده از خدمات شهری سهولت و آرامش و برای مدیران شهری، طرح ریزی بهینه ارائه خدمات بوده که به واسطه دسترسی به اطلاعات به موقع، مرتبط و صحیح حاصل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: شاید به جرأت بتوان گفت تفاوت عمده کشورهای درحال توسعه ای چون ایران با کشورهای پیشرفته در حوزه خدمات شهری نه در حجم و مبلغ هزینه، بلکه در کیفیت و مدیریت بهینه ارائه خدمات است.

معاون شعب بانک انصار گلستان اظهار داشت: ساماندهی بهینه این خدمات نتایج غیرقابل انکاری در کاهش حجم مسافرتهای شهری، فرصت سازی برای شهروندان در راستای زندگی بهتر، کاهش آلاینده های زیست محیطی و موارد بسیار دیگر بوده است و شاهدیم که هر روزه با تبلیغات سرسام آور از رسانه های مختلف اثرات کاربرد ابزارهای الکترونیک در زندگی بهتر به گوش میرسد.

خان احمدی خاطرنشان ساخت: بی شک مدیریت بهینه خدمات شهری بیش از حد انتظار کیفیت ارائه خدمات را افزایش میدهد و این مهم بر پایه استفاده بهینه از فناوریهای نوین قابل دسترس است. یکی از این فناوریهای مؤثر در بهبود خدمات شهری استفاده از کارتهای پرداخت الکترونیک است آنچه امروزه در جوامع پیشرفته تحت عنوان مدیریت ناوگان حمل و نقل و یا مدیریت پرداختهای خرد مطرح است، استفاده از دستاوردهای مورد اشاره در حوزه خدمات شهری است. جمع آوری اطلاعات مؤثر رفتار روزانه شهروندان در پرداختهای روزانه و یا رفتار ترافیکی آنان تعیین کننده ترین اطلاعات در این زمینه هستند.

IMG_5244

خوشبین مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسی داران کردکوی در ادامه این مراسم به بیان مشکلات و کاستی های حوزه تاکسیرانی و ناوگان حمل و نقل کردکوی پرداخت.

IMG_5256

مرتضی نجار رئیس و دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالای ناوگان جاده ای شهرستان کردکوی و حومه یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود.

نجار همچنین به بیان دلنوشته ای از زبان دختر یکی از رانندگان قرائت نمود که جالب و شنیدنی بود.

وی با اشاره به این نکته که رانندگان از شریف ترین طبقه اجتماع هستند، گفت: زیرا چرخش دست و بازوی آنان باعث چرخش چرخه های زندگی و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.

 

اجرای موسیقی شاد و جذاب توسط حسینی یکی از خوانندگان مطرح شهرستان و استان گلستان یکی دیگر از برنامه های این مراسم بود.

IMG_5308

در پایان این مراسم از برترین رانندگان در حمل و نقل درون شهری که توسط شهروندان برگزیده شده بودند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

اسامی رانندگان برتر شهرستان کردکوی از نگاه مردم:

راننده برتر:

1-سید رسول حسینی

2-انوشیروان کیااحمدی

3-غلامرضا درزی

آژانس برتر:

1-ولی عصر

2-گلستان

3-جاوید

وانت بار برتر:

1-عین ا… طیبی

2-جلال امیری

3-علی اکبر گودرزی

سرویس مدارس برتر:

1-هنگامه علیزاده

2-فوزیه دارویی

3-زهرا کریم نژاد

IMG_5184

IMG_5190

IMG_5188

IMG_5191

IMG_5195

IMG_5197

IMG_5198

IMG_5199

IMG_5201

IMG_5202

IMG_5205

IMG_5219

IMG_5230

IMG_5234

IMG_5235

IMG_5236

IMG_5240

IMG_5244

IMG_5250

IMG_5252

IMG_5256

IMG_5261

IMG_5265

IMG_5283

IMG_5288

IMG_5300

 

IMG_5307

IMG_5308

IMG_5312

IMG_5314

IMG_5318

IMG_5322

IMG_5326

IMG_5338

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.