1394-09-22 18:59
3055
0
24327

آماده سازی خانه عالم ایلوار یکدانگه توسط بسیجیان + تصاویر

جمعی از جوانان مومن و بسیجی روستای ایلوار یکدانگه پس از شنیدن خبر افتتاح خانه عالم این روستا در آینده ای نزدیک، بیکار ننشسته اند و همتی به خرج داده اند و در حرکتی خودجوش و جهادی خانه عالم روستای ایلوار را تمیز و آماده افتتاح کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، جمعی از جوانان مومن و بسیجی روستای ایلوار یکدانگه پس از شنیدن خبر افتتاح خانه عالم این روستا در آینده ای نزدیک، بیکار ننشسته اند و همتی به خرج داده اند و در حرکتی خودجوش و جهادی خانه عالم روستای ایلوار را تمیز و آماده افتتاح کردند.

از آنجایی که بسیج در همه جا بخصوص در امور فرهنگی و سازندگی پیشتاز بوده و هست در این امر نیز بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی ایلوار یکدانگه در اقدامی داوطلبانه آستین های خود را بالا زدند و با تمام وجود به میدان آمدند تا این خانه عالم که موجب استقرار روحانی و به موازات آن انجام بهتر امور دینی مذهبی می شود را تمیز کنند.

با شنیدن خبر پیگیری های بخشداری برای کمک به خانه عالم، بسیجیان از این امر بسیار خوشحال شده و منتظر افتتاح هرچه زودتر این پروژه می باشند.

در این مدت کوتاه که حجت الاسلام قنبری در روستای ایلوار یکدانگه مستقر می باشد نوجوانان و جوانان و همه مردم با وی رابطه بسیار خوبی برقرار کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.