1399-06-24 17:05
1000
0
70362
رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گمیشان/ حل مشکل 5 واحد تولیدی گمیشان در دستور کار دادگستری گلستان

با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان گمیشان بررسی شد .

به گزارش گلستان ما، رئیس کل دادگستری استان و معاونان او در سفر یکروزه خود به شهرستان گمیشان ابتدا به سایت پرورش میگوی این شهرستان رفتند و سپس در فرمانداری این شهر پای درد دل و دغدغه های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این شهرستان نشستند .

وی افزود: یکی از ماموریت های دستگاه قضایی در دوره تحول ،  کمک به حل مشکلات و رفع موانع تولید است و برای تحقق این هدف با حضور در شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رصد می کنیم که فقط از ابتدای امسال تا کنون 99 بازدید از واحدهای تولیدی استان داشتیم. 

هادی هاشمیان افزود: امروز 5 فعال تولیدی مشکلات خود را مطرح کردند و قرار شد  رفع مشکلات آنان در دستور کار دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گیرد .

هاشمیان ادامه داد: از ابتدای امسال 4 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و کمک دستگاه های اجرایی ، دوباره فعال شدند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، 35 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی رونق گرفت که در مجموع برای هزار و 200 نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد .

هاشمیان  افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.