1397-11-30 09:07
1808
0
61291
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گمیشان:

متهم به قتل در گمیشان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گمیشان گفت: متهم به قتل جوان گمیشانی که هشتم بهمن ماه در یکی از روستاهای این شهرستان توسط ضربات چاقو به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، علی اکبر قنبرزاده افروزی  اظهار کرد: متهم به قتل جوان گمیشانی که هشتم بهمن ماه در یکی از روستاهای این شهرستان توسط ضربات چاقو به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

وی افزود: این فرد حدود سه هفته گذشته در یکی از روستاهای گمیشان مبادرت به قتل جوان حدوداً ۲۳ ساله ای کرده و جسد وی را در حاشیه یکی از محورهای فرعی منطقه رها کرده بود.

قنبرزاده افروزی ادامه داد : پس از یافتن جسد، تحقیقات برای شناسایی عامل قتل در دستور کار قرار گرفت تا این که متهم که جوانی حدود ۲۴ ساله اهل آق قلا بود در ارتباط با این قتل شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: پس از دستگیری این جوان و انتقال وی به پلیس آگاهی شهرستان، متهم به جرم خود اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گمیشان بیان کرد: هر چند قاتل انگیزه خود را از به قتل رساندن این فرد مسائل خانوادگی و شخصی عنوان کرده است اما بازپرسی برای شفاف شدن هر چه بیشتر زوایای مختلف این پرونده ادامه دارد.

وی با تقدیر و تشکر از پرسنل قضایی و انتظامی شهرستان گمیشان که برای دستگیری این فرد تلاش کردند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و پلیس با تمام توان و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

منبع: مهر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.