1394-05-10 07:57
1646
1
18327
رئیس ستاد استقبال از شهدای غواص شهرستان گمیشان خبر داد:

آرزوی جوانان اهل سنت گمیشانی برآورده می شود/ گميشان، اولين ميزبان كاروان شهداي غواص در گلستان

فرماندار گميشان گفت: كاروان سبز شهداي غواص روز پنجشنبه 15 مرداد در گميشان تشييع خواهند شد و مفتخريم كه  استقبال از شهداي غواص  در استان گلستان از شهرستان گميشان آغاز مي شود .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، پس از انتشار دو مطلب با عنوان های "جوانان اهل سنت گميشان مشتاق استقبال از شهداي غواص در شهرشان می باشند" و "آخوند حنفی خواستار تشییع شهدای غواص در گمیشان شد" در این پایگاه خبری، امانگلدی ضمیر رئیس ستاد استقبال از شهدای غواص شهرستان گمیشان از برگزاری آیین استقبال از تشیع شهدای غواص15مرداد درگمیشان خبر داد.

وي افزد: شهرستان گميشان اين افتخار را دارد كه به عنوان اولين شهرستان استان گلستان ميزبان كاروان با بركت شهداي غواص باشد و بعد از گميشان اين مراسم در بندرتركمن و سپي در كردكوي و ساير شهرستانهاي استان برگزار مي شود.

فرماندار گمیشان از میزبانی شهرستان گمیشان برای بهره‌مندی از برکات 13شهید غواص گمنام خبر داد و گفت: شهرستان گمیشان میزبان 13شهید غواص گمنام است و آیین استقبال از شهدای غواص 15مردادماه، در این شهرستان برگزار می‌شود

.فرماندار گمیشان  اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و همه ما باید پیرو و ادامه‌دهنده راستین خون و راه پاک شهدای گرانقدر باشیم.

وی با بیان اینکه مظلومیت شهدای غواص با دستان بسته باید به‌درستی به جامعه شناسانده شود، افزود: همه ما باید با اطلاع‌رسانی مناسب برای حضور گسترده مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص با تمام توان تلاش کنیم و همگان را به حضور در این مراسم معنوی دعوت کنیم.

فرماندار گمیشان با اعلام اینکه مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و اداری شهرستان برای مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص در شهرستان باید در آماده‌باش کامل قرار گیرند، یادآور شد: شهرستان گمیشان 15مردادماه، میزبان استقبال از شهدای غواص گلستان غرب این استان است.

ضمیر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این رابطه انجام شده و با شکل‌گیری ستاد استقبال از شهدای غواص و تشکیل کمیته‎‌های مختلف، وظایف مربوطه به دستگاه‌ها اعلام شده است، افزود: شهدای ما قهرمانان جاویدان این انقلاب و مرز و بوم هستند.

وی اضافه کرد: شهدای ما برای حفظ خاک و جان این مرز و بوم و هموطنان ما از جان و مال و دنیای خود گذشتند و بی‌چون و چرا، به‌عنوان الگوهای بی‌بدیل این انقلاب و قهرمانان بزرگ این سرزمین، مورد تجلیل هستند و باید در همیشه تاریخ مورد تجلیل قرار گیرند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

آخوند حنفی خواستار تشییع شهدای غواص در گمیشان شد

جوانان اهل سنت گميشان مشتاق استقبال از شهداي غواص در شهرشان می باشند

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رفیق

آقای باهوش فرماندارگمیشان یا خبرنگاران گمیشان گیج بودن که میگن 20شهدای غواص میزبان شهرشون هست شما چرا درست خبر ونمی خونی ببینی 20 مردادسه شنبه اس نه پنج شنبه .جهت اطلاع گمیشان صبح پنج شنبه 15مرداد میزبان شهدای غواص خط شکن هستند نه 20 مرداد روز سه شنبه...........!!!!!!1

0
0
پاسخ
1394-05-10 09:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.