1397-03-14 12:56
1073
0
54047
در قالب طرح مفتاح الجنه انجام شد؛

دیدار مدیرکل کمیته امداد گلستان و فرماندار بندرگز با مددجویان

فرماندار بندرگز و مدیرکل کمیته امداد گلستان با دو خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح مفتاح الجنه در بندرگز دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، فرماندار بندرگز در این دیدار با اشاره به اینکه رمضان، ماه نزول رحمت و آمرزش است، اظهار کرد: در این ماه مبارک، زمینه‌ای فراهم شده تا مسوولان از منازل مددجویان تحت حمایت بازدید و به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

حسین احمدی افزود: رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه از کارهای اساسی و مورد تاکید در اسلام است و نباید آن را کم اهمیت شمرد.

وی، طرح مفتاح‌الجنه را یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد دانست و ادامه داد: اجرای این طرح برکات بسیاری را برای نیازمندان به دنبال دارد به طوری که همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان با همراهی خیران نسبت به سرکشی از خانواده‌های نیازمندان اقدام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در این دیدار مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد اضافه کرد: همچنین شرایط زندگی آنها مطرح می‌شود و دغدغه‌های آنها توسط خیرین رسیدگی شده و برای حل آنها اهتمام می‌شود.

در این آیین منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) مورد بازدید قرار گرفت و با اهدای هدایایی از سوی فرماندار بندرگز از مددجویان دلجویی شد.

گفتنی است، به هریک از خانواده مددجو، مبلغ 200 میلیون ریال بابت خرید و ساخت مسکن از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.