1396-10-20 10:02
1214
0
48968
فرماندار بندرگز:

طلسم پروژه بزرگ گردشگری ساحل بندرگز، شکسته شد/ 500 نفر در این پروژه مشغول به کار می شوند

فرماندار شهرستان بندرگز از آغاز مجدد عملیات اجرایی پروژه گردشگری ساحل بندرگز از روزهای آینده خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، 500 نفر مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، "حسین احمدی" فرماندار شهرستان بندرگز، در گفتگو با خبرنگار ما از آغاز مجدد عملیات اجرایی پروژه گردشگری ساحل شهرستان بندرگز طی روز های آینده خبر داد.

وی افزود: پروژه گردشگری آرمان طبیعت که از سوی سرمایه گذارخارجی آغاز شده است با ایجاد اشتغال برای حداقل ۵۰۰ نفر سبب رونق همه صنوف و توسعه شهر خواهد شد و گردش مالی قابل ملاحظه ای در مشاغل مختلف شهرستان ایجاد خواهد کرد.

فرماندار بندرگز امنیت و فرهنگ قوی را از مولفه های اساسی ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در شهرستان بندرگز دانست و افزود: بندرگز از سابقه کهن و پیشینه نیکویی در عرصه فرهنگی برخوردار است و اکنون نیز همه مردم و صنوف باید کمک کنند تا هیچ گاه امنیت و فرهنگ عمومی خدشه دار نشود و فضای امن توام با غنای فرهنگی برای سرمایه گذاران ایجاد شود.

گفتنی است، شهرستان بندرگز در غرب گلستان با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر جمعیت، واقع شده است و موئلفه های زیادی برای گردشگری و توسعه دارد که یکی از این موئلفه ها، ساحل زیبای آن است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.