1399-01-04 21:45
957
0
67896

دشمنان جنّی و دشمنان انسی !/ یکی از مقامات ارشد فلسطینی در گرگان از ما چه درخواستی داشت ؟

سال گذشته با یکی از چهره های مشهور فرهنگی کشور در گرگان نشست خصوصی داشتیم و بعنوان امانت به ما گفت که علاوه بر مراقبت نسبت به تحرکات شیاطین انس در برهم زدن روابط نیروهای انقلاب و اختلال در فعالیت های آنان ،مراقب بعض اتفاقات خارج از محاسبات مادی_ که قطعا اجنه در آن نقش آفرینی می کنند _باشید!

به گزارش گلستان ما، سال گذشته با یکی از چهره های مشهور فرهنگی کشور در گرگان نشست خصوصی داشتیم و بعنوان امانت به ما گفت که علاوه بر مراقبت نسبت به تحرکات شیاطین انس در برهم زدن روابط نیروهای انقلاب و اختلال در فعالیت های آنان ،مراقب بعض اتفاقات خارج از محاسبات مادی_ که قطعا اجنه در آن نقش آفرینی می کنند _باشید! سئوال کردیم چطور ؟ گفتند اطلاعاتی در دست داریم که آمریکایی ها و بطور خاص صهیونیست ها برای بعض پروژه های خود اجنه را به خدمت گرفته اند و بعض اتفاقات را در کشور رقم می زنند! 

برای من حداقل درک و فهم این موضوع کمی سخت بود.در عین حالی که منبع خبر موثق بود؛اما از کنار این توصیه گذشتم .مدتی بعد یکی از دوستان  بسیار نزدیک و صمیمی ام که منبع بسیاری از اخبار و اطلاعات کشوری است  در یک جلسه دو نفره این موضوع را به من متذکر شد و با اشاره به کدها و مواردی توصیه اکید کرد که نسبت به این موضوعات هم نیم نگاهی داشته باش! و بدان بعض اختلافات و اتفاقات بی تاثیر از چنین فضاهایی نیست!

در مورد این موضوعات مطالعاتی داشتم و بر آن افزودم .اما نقطه عطف این موضوع سفر یکی از مقامات ارشد گروههای فلسطینی به گرگان بود.در پایان یک نشست از او سئوال کردم که شنیدم صهیونیست ها برای اقدام علیه گروه های فلسطینی ، اجنه را به خدمت گرفته است !؟ بدون درنگ گفت بله !
داشتم به این موضوع بیشتر فکر می کردم که این مقام ارشد به من گفت در این ارتباط یک کاری برای ما کنید! 

من اول منظورش را متوجه نشدم !گفتم چکاری انجام بدهیم !؟ گفت اینکه این اقدام صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را خنثی کنیم .نمی دانستم اون لحظه به او چه چیزی بگم و اینکه این فرد باور داشت که ما ایرانی ها می توانیم با این پروژه یهودی های صهیونیست در ملک سلیمانی مقابله کنیم .بعد هم این موضوع را پیگیری نکردم و فقط باور عمیقی در من ایجاد گردید که  اولا می بایست آن توصیه ها را جدی تر می گرفتم و ثانیا بعض اتفاقات که در کشور و عراق و سوریه و... رخ می دهد و خارج از محاسبات و تحلیل های معمول است ،می تواند ارتباط با این موضوع داشته باشد!

براساس آیات قرآن «جن» یک نوع موجود عاقل و پوشیده از حس انسان است و براساس اوصاف آن می توان به شناخت کلی آن دست یافت .اوصافی همچون موجودی از شعله‌های آتش اعم از زن و مرد ،دارای عقل، علم، درک و تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال ،دارای تکلیف و مسئولیت، گروهی از آن‌ها مؤمن صالح و گروهی کافرند ، در میان انواع چهارگانه آن‌ها نوعی یافت می‌شوند که ازقدرت فوق العاده ای برخوردارند(عفریت) و نوع دیگری از آنها با انسان ها نشست و برخاست دارند (عامر) ، همچنین بطور خاص آن‌ها قدرت بر انجام بعضی کارهای مورد نیازانسان را دارند و...

امام خامنه‌ای صبح امروز یکشنبه۳ /فروردین/ ۱۳۹۹ در سخنانی زنده و تلویزیونی نوروزی خطاب به ملت ایران به مناسبت آغاز سال نو و عید مبعث پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم بطور خاص ضمن تبیین نسخه مبتنی بر حقایق بعثت مبارک پیامبر خاتم بعنوان نسخه نجات‌بخش بشریت و منظومه معرفتی اسلام از جمله حقایق بسیار مهم بعثت و منظومه آن همچون خُلقیات فردی و اجتماعی و ...الگوی جامعه نخستین اسلامی را تبیین نمودند

معظم له در ادامه با تاکید بر اینکه  :" نسخه‌ی امروز هم همین جور است. ما امروز اگر چنانچه صادقانه حرکت بکنیم، عمل بکنیم، تنبلی نکنیم، #کوته‌بینی به خرج ندهیم، #ساده‌نگری نکنیم، میتوانیم ایران را به همان قلّه برسانیم. البتّه رساندن ایران به قلّه‌ی علمی و فرهنگی و صنعتی و نظامی و سیاسی و امثال اینها هدف نزدیک ما است؛ هدف دور، تمدّن اسلامی است ." و در ادامه و بی درنگ برای #دومین_بار آیه ی ۱۱۲ سوره انعام را در خصوص منشا دشمنی ها در این راه را تکرار می کنند :"  و نباید هم تعجّب کنیم از دشمنی‌ها؛ خب ما دشمن زیاد داریم، تعجّب نباید کرد. عرض کردم در قرآن خدای متعال میفرماید که «وَ کَذٰلِکَ جَعَلنا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیٰطینَ الاِنسِ وَ الجِنِّ یوحی بَعضُهُم اِلیٰ بَعضٍ زُخرُفَ القَولِ غُرورا»؛ هم دشمنان جنّی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم میکنند؛ سیستم‌های اطّلاعاتیِ خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری میکنند؛ یوحی بَعضُهُم اِلیٰ بَعضٍ زُخرُفَ القَولِ غُرورا."

دیگر با این بیانات تاکیدی جای هیچ تردیدی برای نگارنده وجود ندارد.مواردی است که شاید به صلاح نباشد در این یادداشت و بطور عمومی منتشر شود اما با بعض ارتباطات مشکوک داخلی جای تامل و هوشیاری دو چندانی وجود دارد.

به قلم حسن بیارجمندی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.