1399-08-19 22:02
899
0
71506
گزارش؛

چیزهایی که درباره پیرمرد خوش‌تیپ نمی‌دانید!/ وقتی بایدن و ترامپ یک نقطه اشتراک سیاه دارند

شاید خیلی ها تفاوت های زیادی میان ترامپ و بایدن قائل باشند؛ آنها معتقدند که پیرمرد جمهوری خواه رفتارهای معقول تری در عرصه بین المللی از خود بروز خواهد داد، اما رئیس جمهور منتخب آمریکا یک نقطه اشتراک بزرگ با جمهوری خواه دیپورت شده از کاخ سفید دارد.

به گزارش گلستان ما، پس از کش و قوس های فراوان و تنش های به وجود آمده در جریان انتخابات آمریکا بالاخره جوبایدن رئیس جمهور منتخب آمریکایی ها شد.

شاید خیلی ها تفاوت های زیادی میان ترامپ و بایدن قائل باشند؛ آنها معتقدند که پیرمرد جمهوری خواه رفتارهای معقول تری در عرصه بین المللی از خود بروز خواهد داد، اما رئیس جمهور منتخب آمریکا یک نقطه اشتراک بزرگ با جمهوری خواه دیپورت شده از کاخ سفید دارد.

نقطه مشترکی که در میان اکثر رؤسای جمهور پیشین آمریکا وجود دارد اتهام به تعرض جنسی است مثلا دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز در پرونده خود متهم به سوء رفتار جنسی با  25 زن را دارد که بایدن نیز از این اتهامات مستثنا نیست.

تارا رید شخصی که 27 سال پیش زمانی که جو بایدن سناتورایالت دلاور بود در دفتر او مشغول به کاربود که از بایدن به اتهام تعرض جنسی شکایت کرد، شکایت رید همزمان با کاندیداتوری بایدن برای انتخابات آمریکا مطرح شد که باعث سرو صداهای زیادی در آمریکا شد.

ایلهان عمر عضو شناخته شده دمکرات کنگره آمریکا در یک مصاحبه در تایید ادعاهای مطرح شده درباره آزار جنسی یک زن توسط بایدن می گوید "من حرف رید را باور دارم. امکان تاخیر در اجرای عدالت وجود دارد، اما هرگز نمی‌شود برای همیشه از اجرای آن جلوگیری کرد"

از آنجایی که حزب دمکرات از لحاظ فراگیری نژادی و جنسیتی و از لحاظ اهمیت به این مسائل سعی می کند استاندارد بالاتری را نسبت به حزب جمهوریخواه رعایت کند، بنابراین چنین اتهام هایی برای این حزب ناراحت کننده و نامطلوب است. اما بایدن در این خصوص صحبتی نکرد و فقط ستاد انتخاباتی آن توضیحاتی ارائه کرد که برای رسانه ها شفاف وراضی کنند نبود.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و دومین زن آمریکایی نیز جوبایدن را متهم به رفتار ناشایست جنسی علیه خود کرد.

امی پلاس زن آمریکایی 43 ساله گفته است که  اون نیز توسط بایدن مورد آزار و اذیت قرار گرفته و این اتفاق در جریان جمع‌آوری کمک مالی برای کارزار انتخاباتی سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاده است.

امی پلاسی گفته است که پیش از او لوسی فلورس سیاستمدار دموکرات ایالت نوادا گفته بود که جو بایدن او را از ناحیه پشت سر بوسیده است، اقدامی که او را در شرایط ناراحت کننده و گیج کننده‌ای قرار داده است.

همچنین گفته می شود که هفت زن دیگر جو بایدن را به رفتارهای حرکات نامناسب جنسی متهم کردند.

جالب اینکه نانسی پولسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا  که یکی از طرفداران بایدن و فردی تاثیر گذار در انتخاب او به عنوان رئیس جمهور نقش مهی داشت نیز در اعتراض به این رفتار ناشایست بایدن می گوید که معاون پیشین رئیس جمهوری بهتر است نسبت به حوزه شخصی دیگران دقت بیشتری داشته باشد.

جو بایدن برای سرپوش گذاشتن به رسوایی های جنسی که عیله خود مطرح شده می گوید"من دستم را برای دست دادن دراز می کردم، برای بیان احساسات و حمایت دیگران را در آغوش می گرفتم اما هرگز فکر نکردم که کار من ناشایست است. اگر کسی این حرفها را بزند من به او با احترام گوش می سپارم اما هرگز قصد من این نبوده است"

به نظر می رسد که فساد جنسی بایدن خانوادگی باشد چرا که "هانتر بایدن" پسر کوچک جوبایدن با بیوه برادر بزرگتر خود رابطه عاشقانه داشته است.

نیویورک پست می نویسد هانتر بایدن پس از مرگ برادر بزرگش " بو بایدن " با بیوه او " هالی بایدن" رابطه عاشقانه برقرار کرده است.

جو بایدن سیاستمدار کهنه کار 75 ساله از حزب دموکرات آمریکا اکنون قرار است بر منصب قدرت در آمریکا بنشید و تا بحال با توجه به حواشی های که در زمان انتخابات آمریکا وجود داشت کمتر رسانه ای به این موضوع پرداخته است با انتخاب این فرد به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا و مطرح شدن فساد جنسی آن باعث سرافندگی مردم آمریکا خواهد شد چرا که رئیس جمهوری خواهند داشته که در پرونده خود تعرض های فراوان جنسی به زنان آمریکایی را دارد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.