1398-03-03 11:21
1761
0
63437
گزارش؛

انتقاد ملی‎پوش دوومیدانی به انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گلستان

ملی‎پوش گلستانی دوومیدانی با انتقاد از برگزاری مراسم انتخاب قهرمان قهرمانان استان گلستان گفت: انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گلستان کاملاً فرمالیته و بدون هیچ معیاری صورت گرفت و نفرات از قبل تعیین شده بودند.

رضا مقدم امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، با انتقاد از برگزاری مراسم انتخاب قهرمان قهرمانان استان گلستان اظهار کرد: اداره‎کل ورزش و جوانان استان گلستان 26 اردیبهشت‎ماه سال‎جاری مراسمی تحت عنوان تجلیل از قهرمانان استان گلستان برگزار کرد که به اعتقاد بنده این مراسم صرفاً یک نمایش برای رزومه کاری مدیرکل ورزش و جوانان استان بود.

وی ادامه داد: در حالی که اعلام شده بود رأی‎گیری برای انتخاب قهرمان قهرمانان و 10 ورزشکار برگزیده مردمی است اما رأی‎گیری مردمی وجود نداشت و تنها کارشناسان اداره‎کل ورزش و جوانان رأی دادند.

ملی‎پوش گلستانی دوومیدانی با بیان اینکه قبل از برگزاری مراسم رسماً از بنده و چند ورزشکار دیگر از غرب استان گلستان به‎عنوان یکی از 10 نفر برتر برای تجلیل و حضور در مراسم دعوت شد، اذعان کرد: در حالی که به‎عنوان یکی از 10 نفر برگزیده به این مراسم دعوت شدم اما متأسفانه در مراسم تجلیل اتفاق دیگری افتاد و به نظر می‎رسید صرفاً برای پرشور کردن مراسم و پُر کردن سالن ما را دعوت کردند که این کار بی‎احترامی بیش نبود.

مقدم اضافه کرد: چطور می‎شود کارشناسان ورزشکاری را که در المپیک حضور نداشت و حتی جواز حضور  در المپیک را هم نداشته را به‎عنوان یک قهرمان المپیکی در بین 10 نفر تجلیل کنند، چگونه می‎شود از یک ورزشکاری که المپیکی نیست به‎عنوان کسی که به المپیک رفته یاد شود؟

وی تصریح کرد: بنده از اینکه به‎عنوان 10 نفر برتر انتخاب نشدم ناراحت نیستم اما از اینکه قبل از مراسم از اداره‎کل ورزش و جوانان به بنده اطلاع دادند که جزو 10 ورزشکار برگزیده هستم و به این دلیل به مراسم دعوت شدم اما برگزیده‎ها اشخاص دیگری بودند گله‎مند هستم.

ملی‎پوش گلستانی دوومیدانی با بیان اینکه متأسفانه از غرب استان گلستان هیچ ورزشکاری جزو 10 نفر برتر قرار نگرفت، تصریح کرد: از سال 1345 تاکنون در هیچ رشته انفرادی ورزشکار المپیکی نداشتیم و «پژمان قلعه‎نوعی» تنها ورزشکاری است که به المپیک رفته است، چگونه می‎شود این شخص انتخاب نشود، و یا «مهسا صابری» تنها لژیونر زن و یا «آرمین سهرابیان» بازیکن استقلال و ملی‎پوش فوتبال جزو برترین‎ها قرار نگیرد؟

مقدم با بیان اینکه انتخاب قهرمان قهرمانان و 10 نفر برتر ورزش گلستان کاملاً فرمالیته و بدون هیچ معیاری صورت گرفت و نفرات از قبل تعیین شده بودند، گفت: به نظر می‎رسد مدیرکل ورزش و جوانان گلستان میز خدمت را با میز ریاست اشتباه گرفتند.

*5 ماه است در انتظار ملاقات با مدیرکل ورزش و جوانان هستم

وی با بیان اینکه میز خدمت مدیرکل ورزش و جوانان گلستان برای پاسخگویی به ورزشکاران است، بیان کرد: بنده از پنج ما گذشته برای ملاقات با مدیرکل ورزش و جوانان وقت خواستم و متأسفانه هنوز موفق نشدم.

ملی‎پوش گلستانی دوومیدانی متذکر شد: به نظر می‎رسد مدیرکل ورزش و جوانان وظیفه خود را نسبت به قهرمانان فراموش کردند، تمامی ورزشکاران برای بنده محترم هستند و از زحمات تک‎تک آنها مطلع هستم و ناراحتی‎ام به‎دلیل قرار نگرفتن در لیست 10 ورزشکار برتر نیست بلکه از نوع کارشناسی انجام‎شده و نحوه دعوت به مراسم گله‎مندم.

گفتنی است؛ «رضا مقدم» عضو تیم ملی دوومیدانی پرتاب چکش و رکورددار ایران است.

وی دارنده مدال طلای ستارگان آسیا هند، مدال طلای جام کازانف و دارنده مدال طلای جامکوباک ازبکستان و مدال برنز آسیایی است و دارای جواز حضور در دو دوره المپیک آسیایی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.