1399-04-31 13:51
1015
0
69518
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

هیات سیدالشهدا (ع) تعطیل نخواهد شد/ استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری مراسمات محرم

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که هیات سیدالشهدا (ع) تعطیل نخواهد شد، گفت: در صورت استمرار وضعیت قرمز از ظرفیت فضای مجازی استفاده می کنیم.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی  ظهر امروز در جلسه هیئت امنای هیات رزمندگان اسلام استان گلستان اظهارکرد: ارتباط مردم ولایتمدار ما با مکتب سیدالشهدا (ع) از روی عشق و ایمان بوده و این دو از هم گسستنی نیست.

وی افزود: شاید در وضعیت قرمز امکان برگزاری مراسم و تجمع را نداشته باشیم اما اگر وضعیت شهری سفید شد تمام مراسم مذهبی را می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

شاهکوهی بیان کرد: هیات امام حسین (ع) تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و حتی اگر وضعیت قرمز باقی بماند حتما از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و مراسمات روضه سالار شهیدان در فضای مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: طی چند ماه آینده رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر برگزار می شود و دو مرحله دیگر در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می شود.

شاهکوهی تأکید کرد: باید در برنامه های محوری هیات رزمندگان اسلام از ظرفیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در برنامه ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.