1400-10-29 19:42
1166
0
78196
رئیس سازمان بسیج رسانه:

رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است/ بسیج رسانه باید فرا جناحی عمل کند

محمدیان گفت: رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است، این دولت نیز چالش های زیادی پیشرو دارد و ما مدافع انقلاب هستیم و باید نگاه امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ عباس محمدیان شامگاه امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: رسانه ها باید برای افق برنامه های آینده عملیات  مشترکی داشته باشند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است، این دولت نیز چالش های زیادی پیشرو دارد و ما مدافع انقلاب هستیم و باید نگاه امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

 

محمدیان بیان کرد: تیترهای رسانه های غربی از مسائل کشور منفی است و آنها عاشق چشم و آبروی ما نیستند که صحبت های ما را پوشش بدهند و تلاش می کنند که مسائل منفی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته کنند.

 

وی افزود: سبک زندگی در حال تغییر است و باید رسانه ها به عنوان شناسنامه های انقلاب در مسیر تبیین فرهنگ و ملیت ایرانی در جوامع مختلف گاه بردارند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رضا خان با چوب و چماغ و رسانه های غربی با تزویر و تبلیغ کشف حجاب را ترویج کردند، اگر یک نفر خطا کرد نباید به انقلاب نسبت بدهیم.

محمدیان افزود: نباید فسادهای اقتصادی را به پای انقلاب اسلامی بنویسیم و این نگاه دشمن است، بسیج رسانه باید فرا جناحی عمل کند و در خدمت همه سلایقی که بر مبنای انقلاب اسلامی است قرار بگیرد باشد.

وی ابراز داشت: امروز تاریخ مصرف رسانه های سیاسی تمام است و اگر رسالت خود را در دستور کار قرار ندهیم نمی توانیم به وظایف و ماموریت های خود در قبال مردم و جامعه عمل کنیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: وظایف اصحاب رسانه صدها برابر از کسانی که رسانه در اختیار ندارند سنگین تر است و نباید باورهای غلط را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.