1399-12-20 11:30
653
0
73633
مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

ضریب نفوذ گاز در سبد انرژی گلستان۷۲درصد است/اجرای 300کیلومتر شبکه گازی در 11 ماه اخیر

طالبی از اجرای حدود ۳۰۰ کیلومتر شبکه ‌گاز در بازه زمانی ۱۱ماهه سال جاری خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ علی طالبی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی و خطوط اختصاصی صنایع در بازه زمانی از ابتدای فروردین تا بهمن ماه امسال انجام شده است.

وی افزود: با همت وتلاش های انجام شده از این میزان شبکه گذاری، حدود ۲۰۰ کیلومترعملیات اجرایی شبکه گذاری در بخش روستایی انجام شده و ۶۰کیلومترنیز در مناطق شهری و ۴۰کیلومتر در خطوط اختصاصی صنایع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: در همین مدت، تعداد ۶ هزار و۲۶۵  انشعاب جدید نیز به متقاضیان  گرامی واگذارشده که از این تعداد ۲ هزار و۱۶۷ مورد  شهری و ۴۰۹۸  انشعاب نیزدرسطح روستاها نصب شده است.

وی بیان کرد: امید است با تلاش مجموعه همکارن گازگلستان ، پیمانکاران ومجریان پروژه های گازرسانی  و همراهی و حمایت سایرسازمان های ذیربط نسبت به افزایش توسعه گازرسانی در سطح استان اقدام شود تا  همه  مردم شریف استان از این موهبت الهی به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

طالبی با اشاره به ضریب نفوذ گازدرسبد انرژی استان که بالغ بر ۷۲درصد است از بهره مندی تمامی ۳۳ شهر به همراه  ۸۹۴  روستا دراستان ازنعمت گازطبیعی خبرداد .

وی اضافه کرد: درحال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان ازانرژی گازاستفاده می کنند وتلاش داریم در صورت فراهم بودن شرایط، تا پایان سال آینده تمامی روستاهایی که دارای شرایط گازرسانی دارند را به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.