1399-02-30 11:58
1612
0
68701
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

کلنگ احداث 100 واحد مسکن محرومین گمیشان به زمین زده شد

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: یکصد واحد مسکونی طرح مسکن محرومین در شهرستان گمیشان با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش گلستان ما؛ سیدمحمد حسینی درگفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 856 مین واحد مقاوم سازی شده و 715 مین واحد احداثی حوادثی (سیل) توسط بنیاد مسکن استان گلستان در شهرستان گمیشان با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران کل دفتر امور روستایی، بازرسی استانداری، فرماندار و سایر مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این واحد مسکونی با استفاده از 86 میلیون تومان تسهیلات و کمک های بلاعوض حوادثی بنیاد مسکن در مدت 6 ماه به مساحت 85 متر مربع احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان تصریح کرد: پروانه، نقشه و نظارت واحدهای احداثی حوادثی رایگان و هزینه آن توسط بنیاد مسکن استان گلستان پرداخت می شود و همچنین 8 تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری نیز شامل این واحدها شده است.

وی بیان کرد: کلنگ احداث یکصد واحد مسکونی طرح مسکن محرومین در شهرستان گمیشان با اعتبار 65 میلیارد ریال توسط معاون عمرانی استاندار گلستان به زمین زده شد.

حسینی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری گلستان 3 هزار واحد مسکن ویژه محرومین با 195 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری توسط بنیاد مسکن استان گلستان احداث و تحویل واجدان شرایط این طرح می شود.

وی گفت: به این واحدها 40 میلیون تومان تسهیلات 5 درصد با بازپرداخت 15ساله و 25میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می گردد و پروانه، نقشه های این واحدها رایگان و هزینه آن توسط بنیاد مسکن استان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.