1399-02-08 10:52
1123
0
68385
مدیرکل اوقاف گلستان:

یک هزار و 500غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: گلستان در قالب طرح اطعام مهدوی روزانه یک هزار و 500غذای گرم توسط اوقاف و امور خیریه استان در بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد شامگاه  یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه اندازی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه طرح اطعام مهدوی، ضیافت همدلی با مشارکت خیرین، واقفان و هیئت های مذهبی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد گلستان در حال اجرا است.

وی افزود: در قالب طرح اطعام مهدوی روزانه یک هزار و 500 پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تهیه می شود و بین نیازمندان و بیماران مراکز درمانی استان گلستان توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد:  این طرح در دو بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) گرگان و یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس و دیگر  بقاع متبرکه اجرایی می شود.


سلیمانی فرد رزمایش کمک مؤمنانه را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت:  در فاز نخست تار نیمه ماه مبارک رمضان 5 هزار بسته معیشتی به ارزش حدود 700 میلیون تومان بین خانوارهای نیازمند استان گلستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.