1399-02-07 12:44
902
0
68365
رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

بازگشت به تولید یک کارخانه بعد از 15 ماه درگلستان

شرکت فرآورده های لبنی پونک که از 15 ماه پیش به علت مشکلات مالی و حقوقی تعطیل بود از امروز تولید را از سر گرفت.

به گزارش گلستان ما؛ با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان یک واحد تولیدی دیگر به چرخه تولید بازگشت.

شرکت فرآورده های لبنی پونک که از 15  ماه پیش به علت مشکلات مالی و حقوقی  تعطیل بود پس از پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از امروز تولید را از سر گرفت.


هادی هاشمیان در مراسم آغاز به کار این کارخانه در شهرک صنعتی آق قلا گفت: این کارخانه به تولید روزانه 20  تن کار خود را آغاز کرد و قرار است تا پایان سال این رقم را به روزانه 80 تن افزایش دهد.


وی افزود: با فعالیت این کارخانه 40 نفر مستقیم و 120  نفر غیرمستقیم مشغول به کار شدند که با افزایش تولید تعداد کارگرانی که مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار خواهند شد به 120 نفر افزایش خواهد یافت.


رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید تصریح کرد: امسال کمک به رونق تولید 43واحد دامداری و  فرآوری کشاورزی که مدت هاست تعطیل اند را با کمک بانک کشاورزی و دستگاه های اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال می کنیم.


هاشمیان افزود: پارسال با تلاش های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان 8 واحد تولیدی تعطیل دوباره رونق گرفت و حدود 600 نفر مشغول به کار شدند.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این مراسم از دستگاه های اجرایی خواست: در سال جهش تولید صدور مجوزها و استعلام ها را در عین دقت ، سرعت دهند .


حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: معطل ماندن تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به علت فرآیندهای زمان بر اداری پذیرفته نیست.


سنگونی مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی پونک هم در این مراسم با قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی استان گفت: پیگیری های دستگاه قضایی به احیای دوباره این واحدها  کمک کرد و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز با کوتاه کردن فرآیند های زمانبر مانند استعلام ،مجوزها ، و رفع موانع تولید ، به سرعت رونق تولید کمک کنند .

در یکسال و نیم گذشته 28 واحد تولید تعطیل و نیمه تعطیل به کمک دادگستری استان تولید را از سر گرفته اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.