1399-02-07 11:15
976
0
68363
احمدی خبرداد؛

سرویس ۳۶۴ مدرسه در گلستان برگردان شد/ اتمام هوشمندسازی مدارس گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از مراحل پایانی هوشمندسازی مدارس استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد احمدی  گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان به عنوان استان پیشرو در تکمیل پروژه هوشمندسازی استان در مراحل پایانی تکمیل پروژه قرار دارد.

وی افزود: براساس نیازسنجی آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات، هوشمندسازی ۸۶۳ مدرسه به ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابلاغ شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با بیان اینکه ۶۰ درصد مدارس گلستان هوشمندسازی شد، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ مدرسه استان هوشمندسازی شده و تلاش می کنیم تا هفته ارتباطات (۲۷ اردیبهشت) تعداد باقی مانده را هم هوشمند کنیم.

وی افزود: تا به امروز سرویس ۳۶۴ مدرسه در شهرستانهای استان برگردان و تعداد ۱۰۲ برگردان نیز به صورت حضوری به مدارس تحویل شده است.

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا هفته آینده سرویس اکثر مدارس در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان برگردان و هوشمند می شوند.

احمدی بیان کرد: استان گلستان به عنوان استان پیشرو در تکمیل پروژه هوشمندسازی بوده و این پروژه هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان  در توضیح این پروژه گفت: بر اساس تفاهم نامه هوشمند سازی مدارس کشور که بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش منعقد گردیده است، تامین لایه زیرساخت و ایجاد بستر ارتباطی مدارس استان را در کل کشور بر عهده دارد.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.