1401-12-25 21:10
319
0
84111
استاندار گلستان مطرح کرد:

ظرفیت شهرداران برای تبدیل گلستان به مقصد گردشگری

استاندار گلستان؛ نقش شهرداران را در تبدیل استان به مقصد گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران بسیار مهم و کلیدی خواند.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در گردهمایی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مسافران نوروزی تنها گلستان را به عنوان معبر می‌بینند اما نقش شهرداران در تبدیل استان به مقصد گردشگری و ماندگاری مسافران کلیدی است.

 

به گفته وی؛ با استفاده از ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های مغفول مانده، درآمدهای شهرداری‌ها را افزایش داد و خوشبختانه حرکت درآمد زایی در شهرداری‌ها آغاز شده و امیدواریم افزایش درآمدها بر اساس افزایش تعرفه ها و تورم نباشد بلکه ماحصل سرمایه‌گذاری‌ها و درآمدزایی‌های باشد.

 

استاندار گلستان با اشاره به اینکه اتفاقات و تحولات در سازمان های همیاری و پسماند بسیار ارزشمند است، افزود: در برخی موضوعات اقدمات تاسیسی است و بگونه ای است که گویی پیش از این تنها اقدامات روزمره صورت می گرفته است.

وی بیان کرد: هدف ما میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است و در این مسیر تلاش شهرداران جهت زیبا سازی شهرها، نظافت سرویس های بهداشتی و پاکیزگی نمازخانه‌ها و تفرجگاه‌ها ضروری است.

استاندار گلستان گفت: زیبایی شهری در جذب سرمایه گذاران نیز موثر است و اهتمام شهرداران با پشتیبانی شوراهای اسلامی شهرها ضروری است.

زنگانه جدیت شهرداران را در جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های که مجوزات آن صادر شده ضروری دانست و افزود: باید با دید باز و آینده‌نگری از سرمایه گذاران استقبال کنیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.